Assassin's Creed Mirage släpps på Steam denna månad

Robot
Assassin's Creed Mirage släpps på Steam denna månad
Medlem

Lär köpa på rea, spelet är för kort för att vara värt fullpris.

Medlem

Och! ^^

signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Ubisoft:

Incorporates 3rd-party DRM: Denuvo Anti-tamper
5 a day machine activation limit
Requires 3rd-Party Account: Ubisoft Connect Launcher (Supports Linking to Steam Account)

Kräver tredjepartskonto (inkl. en launcher) och man får Denuvo på köpet. Lätt att missa!

Medlem

Hann inte spela det när jag tog en månads Ubisoft+ för att spela igenom Star Wars: Outlaws (blev ca 40h där i slutändan 😅), som egentligen var planen, men just Mirage känns inte som något jag behöver ”äga”, vare sig på Steam eller Uplay, eller vad det nu heter.

Medlem

Mirage var skärp så spara pengarna till något annat.

Medlem
Skrivet av deezel:

Mirage var skärp så spara pengarna till något annat.

Har ju fått okej betyg i alla fall. Kommer nog skaffa när jag har klarat av lite andra spel jag köpt på mig under åren.

Medlem

Ubisoft jobbar på att komma på bättre fot med sin community. Valhalla fick Steam Achivements nu. Även om det är smågrejer, verkar det som att de i alla fall försöker fixa sånt som borde varit enkelt lägga till för länge sen.
https://store.steampowered.com/news/app/2208920/view/46877748...

Medlem

Jag gillade Mirage starkt. Mycket mindre i omfång. Vilket passar mig bättre. Det är också mer likt de äldre spelen i serien, vilket jag saknat. Köp det på rean!!!

(men lita inte på mig, jag äger ubisoft-aktier)

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Kräver tredjepartskonto (inkl. en launcher) och man får Denuvo på köpet. Lätt att missa!

Mums.
Trevligt att dom hjälper oss ekonomiskt med att spara cash

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Mirage är riktigt bra. Mycket bättre än de 3 senaste i huvudserien. Det småskaliga är ett stort plus. Köp på någon rea!

Medlem

Mirage är ett bra spel med omgjord strid system om man gemför med dom senare spelen.

1
Skriv svar