Switch V1 köpt för en 1200kr
Joycon fanns inte men, docka, alla sladdar, Hori Split Pad och en annan Hori kontroll med Eevee tema. För 1200kr, V1 konsol. Jag föredrar denna framför Oled varianten, och Lite framför denna, men det går ju tyvärr inte att byta spakar på Lite konsolen, eller koppla in i tvn.
Får man bara 1200kr för sin Switch idag så kommer jag aldrig att sälja min. Det blir väl att försöka modda den om ett antal år.
Det var på Facebook Marketplace, där det är underpriser till galna överpriser för allt
<Uppladdad bildlänk>
Joycon fanns inte men, docka, alla sladdar, Hori Split Pad och en annan Hori kontroll med Eevee tema. För 1200kr, V1 konsol. Jag föredrar denna framför Oled varianten, och Lite framför denna, men det går ju tyvärr inte att byta spakar på Lite konsolen, eller koppla in i tvn.
Går utmärkt att byta spakar på Lit. Gjort det på flera konsoler. Skulle säga det är till och med mindre pill.
"Writer and Fighter"
Går utmärkt att byta spakar på Lit. Gjort det på flera konsoler. Skulle säga det är till och med mindre pill.
Det är ju lättare att bara sätta in en ny joycon än att byta spak på en joycon
Ah, tänkte du menade om de driftar.
"Writer and Fighter"
Ok.
Det är ett blogglinlägg, en bit ur hans liv. Det är därför tråden kan verka allt annat än normal.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
<Uppladdad bildlänk>
Vad är det som gör att du föredrar V1 över oled?
Vad är det som gör att du föredrar V1 över oled?
Inte just att det är V1, att det är lcd skärmen, Oled varianten känns alldeles för stor och klumpig.
Inte just att det är V1, att det är lcd skärmen, Oled varianten känns alldeles för stor och klumpig.
Ahh, det har jag inte ens tänkt på men den är marginellt större ja.
Inte stor skillnad, även om det är lite. OLED skärmen är ju betydligt bättre.
Om du föredrar lcd skärm varför inte köra på V2 istället som har mycket bättre batteritid?
Enda skillnaden är att Oled är 3mm bredare och 20g tyngre, om det gör den alldeles för stor och klumpig så är jag glad att jag inte är så känslig. Får dock 7 tum skärm istället för 6 tum för den lilla skillnaden och mycket bättre bild.
Alltså att köpa nya joycons och använda dessa istället för att köpa nya spakar (reservdel) och byta ut dem?
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Enda skillnaden är att Oled är 3mm bredare och 20g tyngre, om det gör den alldeles för stor och klumpig så är jag glad att jag inte är så känslig. Får dock 7 tum skärm istället för 6 tum för den lilla skillnaden och mycket bättre bild.
Föredrar GBA SP storleken. Men en ny "riktigt" spelkonsol i den storleken kommer aldrig igen .
Måste säga att de där kontrollerna verkligen var urgulliga! Men så älskar jag färgerna och Eevee också!
Den sladdade tänkte jag behålla, riktigt ballt. Och sälja den andra
Den sladdade tänkte jag behålla, riktigt ballt. Och sälja den andra
Sälja "joy-consen"? Varför? För bulkiga?
Sälja "joy-consen"? Varför? För bulkiga?
De är ganska stora, men jag har redan Pikachu versionen i samma serie.
De är ganska stora, men jag har redan Pikachu versionen i samma serie.
Jaha, ja, en av varje duger väl gott och väl. Har du foto på den också?