Diabotical Rogue släppt i early access

Robot
Diabotical Rogue släppt i early access

Svensk lagshooter av det rappa slaget.

#diabotical-rogue

Medlem

Älskar kraschen mitt i trailern 😂
Helt rätt att sätta förväntningarna när man ligger i early access. Mer sån humor och självdistans 👏👏

Medlem
Skrivet av Billyballong:

Helt rätt att sätta förväntningarna när man ligger i early access. Mer sån humor och självdistans 👏👏

Just humor och självdistans har alltid varit hörnstenar hos James och GD-studion, härligt att det fortfarande lever kvar

Spelet i sig fick mig att tänka på Teeworlds fast i 3D. Hoppas det går bättre än föregångaren nu när de inte gör det Epic-exklusivt.

signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hoppas det går denna gången för James!

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser ärligt talat intressant ut, mer intressant än någon annan shooter just nu på marknaden.
Pluspoäng för humorn också.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Redaktör
Skrivet av Dunder:

Just humor och självdistans har alltid varit hörnstenar hos James och GD-studion, härligt att det fortfarande lever kvar

Spelet i sig fick mig att tänka på Teeworlds fast i 3D. Hoppas det går bättre än föregångaren nu när de inte gör det Epic-exklusivt.

De släppte ju förra spelet den 34 augusti eller så, eftersom det skulle släppas i augusti men försenades. Jag skrockar än.

signatur
gnu
Medlem

40 anställda? Första spelet floppade väl mer eller mindre?

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

De släppte ju förra spelet den 34 augusti eller så, eftersom det skulle släppas i augusti men försenades. Jag skrockar än.

34 augusti... Stackare som fyller den dagen... Fan drygt!

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av gnu:

40 anställda? Första spelet floppade väl mer eller mindre?

Kan ju vara en investering från någon, knappast att gamla Diabotical drog in något, det var ju inte många som spelade det, dessutom var det ju typ låst helt till epic.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Billyballong:

Så länge det inte blir en star citizen är det kul

Medlem

Har inte spelat en enda shooter med bättre gameplay än Diabotical på säkert tio år. Det fick verkligen inte den publik de förtjänar på Epic. Hoppas verkligen att det går bättre för uppföljaren ❤️

Medlem

Diabotical-motorn var grym så jag hoppas detta blir riktigt bra.

1
Skriv svar