Diabotical Rogue släppt i early access
Älskar kraschen mitt i trailern 😂
Helt rätt att sätta förväntningarna när man ligger i early access. Mer sån humor och självdistans 👏👏
Just humor och självdistans har alltid varit hörnstenar hos James och GD-studion, härligt att det fortfarande lever kvar
Spelet i sig fick mig att tänka på Teeworlds fast i 3D. Hoppas det går bättre än föregångaren nu när de inte gör det Epic-exklusivt.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Just humor och självdistans har alltid varit hörnstenar hos James och GD-studion, härligt att det fortfarande lever kvar
Spelet i sig fick mig att tänka på Teeworlds fast i 3D. Hoppas det går bättre än föregångaren nu när de inte gör det Epic-exklusivt.
De släppte ju förra spelet den 34 augusti eller så, eftersom det skulle släppas i augusti men försenades. Jag skrockar än.
De släppte ju förra spelet den 34 augusti eller så, eftersom det skulle släppas i augusti men försenades. Jag skrockar än.
34 augusti... Stackare som fyller den dagen... Fan drygt!
1# FZ Troll
40 anställda? Första spelet floppade väl mer eller mindre?
Kan ju vara en investering från någon, knappast att gamla Diabotical drog in något, det var ju inte många som spelade det, dessutom var det ju typ låst helt till epic.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Älskar kraschen mitt i trailern 😂
Helt rätt att sätta förväntningarna när man ligger i early access. Mer sån humor och självdistans 👏👏
Så länge det inte blir en star citizen är det kul