Se till att hämta Dave the Divers gratis Godzilla-DLC

Robot
Se till att hämta Dave the Divers gratis Godzilla-DLC

För om några månader försvinner det.

#Dave-the-diver, #Mintrocket

Medlem

Försvinner för gott, betyder det att man fortfarande kan lira det efter det försvunnit om man har det i biblioteket?
Väldigt sugen på att lira Dave igen men har glömt bort hur restaurangsystemet fungerade så känns som
jag kommer bli helt förvirrad om jag laddar min sparfil igen

Skribent
Skrivet av Tiggaren:

Försvinner för gott, betyder det att man fortfarande kan lira det efter det försvunnit om man har det i biblioteket?
Väldigt sugen på att lira Dave igen men har glömt bort hur restaurangsystemet fungerade så känns som
jag kommer bli helt förvirrad om jag laddar min sparfil igen

Så länge man kniper DLC:t ska det gå att använda så länge man vill.

Redaktör
Ponny

Pust! Trodde dlc:et bara skulle gå att spela ett tag, och sådana stressfaktorer avskyr jag! Men är det gratis och fritt att behålla så länga man petat hem det då tänker jag inte klaga. (Ska bara komma ihåg att göra det också.)

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Osäker hur det är på Steam men på Playstation Store så kan man klicka hem DLC:t även om man inte äger spelet, så om man planerar att införskaffa det i framtiden så behöver man inte vänta.

https://store.playstation.com/sv-se/product/EP8427-PPSA19116_...

CTI
Medlem

Artikeln fick mig att till slut att köpa Dave The Diver, legat på min wishlist för länge

signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Osäker hur det är på Steam men på Playstation Store så kan man klicka hem DLC:t även om man inte äger spelet, så om man planerar att införskaffa det i framtiden så behöver man inte vänta.

https://store.playstation.com/sv-se/product/EP8427-PPSA19116_...

Tack! Jag väntar på den fysiska utgåvan. Hade tänkt att köpa Switch-versionen men det kanske får bli PS5 om man kan knipa dlc.

Märkligt med tidsbegränsade dlc…

Medlem

Licens och Copyright ©️-strul?

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Licens och Copyright ©️-strul?

Har svårt att se att det skulle handla om något annat. Spelet har ju även ett gratis Dredge DLC och det har ingen tidsgräns.

Medlem

Någon annan som äger den boxen av dvd då dom första är med? :D.

. Köpte billigt på ginza (tror jag) för evigheter sedan. inte jag utan min moder då jag bodde hemma.

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Pust! Trodde dlc:et bara skulle gå att spela ett tag, och sådana stressfaktorer avskyr jag! Men är det gratis och fritt att behålla så länga man petat hem det då tänker jag inte klaga. (Ska bara komma ihåg att göra det också.)

Lugn, det är bara ett par timmar långt 🙂

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

1
Skriv svar