JRPG:t Sea of Stars ska få lokal co-op för tre spelare
Har slutat spela spelet men tänkte dra igång det efter sommaren. Jag hade gärna haft mer grinding, något jag saknat från sista tidens stora RPG 😭.
Jag tyckte spelet redan var för långt 😅 eller iaf att det hände för lite med själva mekaniken.
Men alla är vi olika 😊
Har slutat spela spelet men tänkte dra igång det efter sommaren. Jag hade gärna haft mer grinding, något jag saknat från sista tidens stora RPG 😭.
Jag tyckte spelet redan var för långt 😅 eller iaf att det hände för lite med själva mekaniken.
Men alla är vi olika 😊
Det är ett bra spel son jag verkligen gillar men jag håller med om att det är för långt. Dom skulle tightat till storyn och plockat bort delar i mitten av spelet tycker jag.
Lite poänglöst men allt som gör Sea of Stars till ett ännu bättre spel skadar inte!
Det är den enda kritiken jag kan ge spelet att alla coola mekaniker kommer in lite väl sent i spelet.
Sea of Stars för långt? Det är ju jättekort med RPG mått mätt. Strax över 20 timmar om jag inte minns fel. "Närmsta konkurrenten" Chained Echoes är väl i runda slängar dubbelt så långt om man räknar med allt som finns att göra. Sea of Stars är vackert på ytan, men faller lite kort i det mesta andra, tyvärr.