7,5 miljoner betatestade svenska The Finals
Längtar!
Om man ändå var ung igen så man kunde spela spel där de krävs ett barns reaktionsförmåga.
Och polare som gillar samma spel Tydligen grymt kul om man kör med folk man känner.
Spelade denna beta och hade riktigt kul. Blir att spela när det släpps.
Men detta gjorde mig riktigt sugen på TF2 igen
Om man ändå var ung igen så man kunde spela spel där de krävs ett barns reaktionsförmåga.
Som 30-plussare med dålig aim är det skitkul att spela Heavy med flamethrower och bazooka. När man eldar och spränger ihjäl sina fiender är det inte så viktigt att träffa dem i huvudet.
Spelade denna beta och hade riktigt kul. Blir att spela när det släpps.
Men detta gjorde mig riktigt sugen på TF2 igen
Team Fortress 2? Titanfall 2? The Forest 2? Towerfall 2? 🤔🤔🤔
Team Fortress 2? Titanfall 2? The Forest 2? Towerfall 2? 🤔🤔🤔
Titanfall 2 så klart
Titanfall 2 så klart
Långt ifrån självklart Min första tanke drogs till Team Fortress 2!
Vi har för många Tf2s helt enkelt.
Varför har man inte läst nåt om detta på FZ? Missade betan
Trist, men vi har skrivit om betan ett par gånger. Spelet blir free to play när det släpps så är ju enkelt att testa det då i alls fall.
Som 30-plussare med dålig aim är det skitkul att spela Heavy med flamethrower och bazooka. När man eldar och spränger ihjäl sina fiender är det inte så viktigt att träffa dem i huvudet.
Som 40-plussare så kändes det befriande att det inte fanns en meta för allting som i CS. Själv uppskattade jag farten och den kreativa spelstilen hos light. Riktigt kul av det lilla jag han lira två kvällar, blir definitivt att prova detta med lite polare när det färdiga spelet släpps.
Långt ifrån självklart Min första tanke drogs till Team Fortress 2!
Vi har för många Tf2s helt enkelt.
Tyckte det kändes självklart med tanke på hur The FInals är gameplay mässigt och att jag nömnde wall running och mechs dessutom.
Men ja. För många likadana förkortningar nu för tiden. Dagens ungdom tror man menar BF5 nör man skriver BF:V.
Tyckte det kändes självklart med tanke på hur The FInals är gameplay mässigt och att jag nömnde wall running och mechs dessutom.
Men ja. För många likadana förkortningar nu för tiden. Dagens ungdom tror man menar BF5 nör man skriver BF:V.
Var skrev du det? 😉
Var skrev du det? 😉
Ja du. Jag postade visst inte vad jag hade tänkt. Då förstår jag att det inte var lika tydligt.
Ja du. Jag postade visst inte vad jag hade tänkt. Då förstår jag att det inte var lika tydligt.
Hahaha kanske skrev det i en annan tråd? 🤣
Hahaha kanske skrev det i en annan tråd? 🤣
Tror jag skrev om inlägget ett par ggr innan jag postade
Trist, men vi har skrivit om betan ett par gånger. Spelet blir free to play när det släpps så är ju enkelt att testa det då i alls fall.
Jaha, har missat! =D Men sweet, då ere bara att sitt på vänt'.