Gameplay-premiär från Star Wars Outlaws! Rymdäventyret släpps 2024
Såg ganska trevligt ut grafiskt. Gameplay såg väl OK ut, väldigt standard, inget man ramla stolen av.
Inte överförtjust i huvudkaraktären, manus(det vi fick höra) eller karaktärerna runtom(det vi fick se). Vette tusan, blev inte megahypad direkt, får väl se hur huvudstoryn blir.
The more I practice, the luckier I get.
Vågar ej vara taggad på detta. Tror spelet kommer se bra ut och vara kul, men tror inte alls att det kommer vara en djup story eller en större frihet på de val man gör.
Deras in depth video som de visar nu är inte heller så djup. De visar inte något märkvärdigt utan pratar mer om hur de tänkt när de gjort spelet. Hade gärna velat se liknande de vi såg från Starfield igår. Går igenom precis alltihop.
Känns väl inte helt oävet? Rent spontant, i alla fall. Mitt största problem av det jag såg var nog golvmoppen till frilla protagonisten hade. Och det är ju inte den skarpaste kritiken i mannaminne.
Ja, den får kanske "växa" på en.
Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen
Känns väl inte helt oävet? Rent spontant, i alla fall. Mitt största problem av det jag såg var nog golvmoppen till frilla protagonisten hade. Och det är ju inte den skarpaste kritiken i mannaminne.
Mycket hår, och inget skägg. Måste ju bli minuspoäng när FZ recenserar:
Ogillade att hon tog blaster skott som om hon hade beskar rustning när allt hon hade var en väst.
Typ som i alla Star Wars-spel då.
Gillade det mesta jag såg. Ogillade att hon tog blaster skott som om hon hade beskar rustning när allt hon hade var en väst.
De som byggde deras vapen jobbade tidigare för imperiet med att bygga stormtroopervapen, men fick sparken. Dessa har problem med energifokuseringen, de tidigare hade problem med siktet.
Det här ser ju riktigt bra ut. Om Starfield blir en besvikelse så har vi ju alltid ett nytt rymdäventyr att se fram emot. Är det förresten bara jag som tycker att Starwarskänslan förmedlas bättre/tydligare i de senaste årens spel än skräpet som Disney skyfflar ut varje år? Bortsett från Rogue one är det ju mest trams.
Wow! Jag blev definitivt pepp! Snacka om otippat att det hetaste spelet från alla shower jag nu kikat på skulle komma på Ubisofts event och dessutom vara svenskt. Jag gillar ju inte ens Star Wars (vilket verkt vara ett plus när det gäller spelen ^^) men är ju en sucker för storydrivna action/äventyr i tredje person. Bra jobbat Massive!