CS:GO 2 nämns i senaste Geforce-drivrutinerna
Tveksamt om det är CS:GO 2, däremot skulle det kunna vara Source 2 och det är för att testa CS:GO i nya Source-motorn tänker jag.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Troligtvis är csgo2.exe bara en arbetsversion för uppdateringen till fulla versionen av Source 2 som man arbetat med. Just nu är CS:GO-motorn någon form av häxbrygd mellan Source 1 och 2.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Det hade varit trevligt, det är ganska tråkigt att spela om samma kartor tid och otid.
Samma sak går nog att säga om Rainbow Six Siege för med tanke på dess popularitet så tror jag inte att nån uppföljare är i görningen. Får hoppas CS blir mindre populärt!
Ett ganska intressant sammanträffande är ju att Warzone 2 släpptes när det generellt sett gick ganska dåligt för Cod-serien. Hade förväntat mig att Warzone 1 skulle ha längre livstid
https://www.fz.se/nyhet/290976-for-forsta-gangen-pa-3-ar-fall...
Det hade varit trevligt, det är ganska tråkigt att spela om samma kartor tid och otid.
Det finns nya kartor, men folk väljer att spela de gamla.
Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.
What... spelar fortfarande de_dust2. 17 år senare.
tror inte på csgo 2 längre, säger som george bush
Haha, så jäkla skön. 😁
Memento Mori
What... spelar fortfarande de_dust2. 17 år senare.
Just dust2 är faktiskt ur den officiella rotationen just nu däremot spelas mirage och inferno fortfarande.
Vad blir skillnaden i nya Source motorn isåfall då? Snyggare grafik?
De och att spelet skulle få en modernare mapeditor med mindre begränsningar osv