Tävling - vinn World of Warcraft: Dragonflight Epic Edition!
Lirat WoW sen vanilla, från o till (mest från på senaste). Har varje Collector's Edition hittills, men inför den här expen missade jag att dom hade bytt till endast egenförsäljning genom deras egen store, och missade därmed den fysiska utgåvan. Min streak går i graven om jag inte har lite flyt i tävlingen här kanske
Fler expansioner om man räknar dom som släppts till classic
i7-11700K|ASUS ROG STRIX B560-F GAMING WIFI|32GbDDR4|RTX3080
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X
<Uppladdad bildlänk>
Sommaren 2006 föll man för trycket. Än idag kan jag sakna den nostalgiska siten.
😍😍
Vi menar det som står i frågan - inget annat.
Jajamän 👍
Tackar för chansen 🙂
Arathor har varit mitt andra hem sedan release. Många timmar, fina minnen och underbara vänner man skaffat sig under alla dessa år.
En får välan se då.. brukar inte vinna saker heller
PC Specs: (ASUS Prime Z690-P, Intel Core-i5-12600K, Gigabyte Geforce RTX 3070,
Corsair 32GB DDR5, Corsair RM750, Windows 11 Pro)
Other machines: (Commodore 64, Commodore Amiga 500, Atari 1040STF, Sinclair Spectrum 48k) and consoles (Sega Master System, Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo NES, Nintendo Gamecube, Nintedo Switch, Sony Playstation, Sony Playstation 2, Sony Playstation 3, Microsoft XBOX, Microsoft XBOX 360)
jag har typ inte vunnit nått på 5 år och jag har haft min mage sen start ska bli kul.
Jag föddes med min mage med. Har en rygg också.
1338 - One Step Above
<Uppladdad bildlänk>
Sommaren 2006 föll man för trycket. Än idag kan jag sakna den nostalgiska siten.
Tack för den! Minns också den tiden Mamma tycke att det var väldigt mycket pengar per månad (vilket det faktiskt ändå var år 2006) men jag lyckades övertala henne. MO HAHA !
Oj, läste lite galet.. räknade hur många expansioner ink dragonflight.... Slipper spela denna expansionen också då 🤭😉
Fakk, gjorde exakt samma sak
Fakk, gjorde exakt samma sak
Another one here…
Minns fortfarande releasen av spelet 2004 och att man inför hype:n hade ett magasin som man kunde läsa om och om igen för att lära sig alla klasser, races, fiender och om världen. Var bunden redan då och nog världens bästa spel enligt mig.
Håller tummarna för vinst för att lira DF. Men också stort lycka till alla andra nu den 1 december!
PC | PS5 | Switch