Open world-rollspel i D&D-tappning under utveckling.
Kan aldrig bli för mycket rpg! Men jag saknar oldskool spelen. 80-90tals rpg (pc/amiga/c64).
Kanske man skulle göra sitt eget istället
Edit: Jag började på ett på Amiga..men det var 1000 år sedan. Dock aldrig för sent att börja om med programmering och försöka göra något enkelt rpg på Pc istället
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Musikvalet på den trailern får ju en att definitivt inte tro på spelet i alla fall.
Obs att trailern är för Dark Alliance, inte open world-rollspelet.
Obs att trailern är för Dark Alliance, inte open world-rollspelet.
Ahhh! Jag tyckte väl det var något som inte stämde!!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Mycket trevligt men jag hade också gärna tagit ett releasedatum till nya Dark Alliance. Jag och frugan börjar bli lite otåliga då vi spelat mycket coop i de gamla Dark Alliance-spelen men det är ju länge sedan nu
Jo, jag minns liknande episoder tillsammans med hustrun. Dark Alliance var ett utmärkt soff-spel.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."