Quiz - Vad kan du om Star Wars-spel?
7/10 Korrekta svar!
Duktig, du var!
::::::::: Gick helt ok :::::::::
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
7 av 10, men jag var under intrycket att
1313 var den nivå på planeten spelet urspelade sig på?
Jag hade klickat i fel svarsalternativ, så tillgodoräkna dig en poäng!
3/10 Jar Jar är det du?
Är det någon som vet vart Empire of War (RTS spelet) finns att köpa? Och ifall det funkar till Windows 10?
Finns på både Steam och GoG. Fungerar vet jag inte men jag har köpt andra äldre Star Wars spel som Dark Forces och de fungerar.
Och eftersom det finns en massa pågående mods till spelet så antar jag det fungerar. Har för mig att någon håller på göra typ en HD Remaster mod eller något sådant med nya grejer.
Finns på både Steam och GoG. Fungerar vet jag inte men jag har köpt andra äldre Star Wars spel som Dark Forces och de fungerar.
Och eftersom det finns en massa pågående mods till spelet så antar jag det fungerar. Har för mig att någon håller på göra typ en HD Remaster mod eller något sådant med nya grejer.
Tackar
3/10 Jar Jar är det du?
Är det någon som vet vart Empire of War (RTS spelet) finns att köpa? Och ifall det funkar till Windows 10?
Finns Steam-key via Kinguin även. Har det på min wishlist där. 48 spänn.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
jag brukar kalla mig själv för star wars nörd....
så 10/10 va en själklarhet gissade på 2.
lite kuriosa om en fråga.
Timothy Zahn är en författare som skrivit flertalet Star Wars böcker.
Tror det va han som kom på både Coruscant, Thrawn och....
Mara Jade. Som (i extended universe) senare blir Mara Jade Skywalker efter hon gifte sig med Luke.
3/10. Varje gång jag velade mellan två olika svar så lyckades jag chansa fel.
Jaja, Star Wars är ju ändå inte riktigt min grej, så resultatet var nog ganska rättvist ändå.
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.