PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Köpte en Xbox Series X 1 TB + All Access på Elgiganten igår MEN all access finns inte. Dyker inte upp när man startar konsolen och ingen kod med i lådan. Så surt....
Köpte med en igår och direkt när jag startade konsolen kom det upp att där ingick 24 månader game pass. Så du får nog kontakta butiken. Jag tror konsolen "flaggas" i butik så där ska ingå game pass.
Köpte med en igår och direkt när jag startade konsolen kom det upp att där ingick 24 månader game pass. Så du får nog kontakta butiken. Jag tror konsolen "flaggas" i butik så där ska ingå game pass.
Det var en bra deal. Måste erkänna att Redmond laget träffade rätt med game pass.
Kul video hur det hela började:
Visade sig att de hade sålt den chash till mig vilket det inte ska göra utan bara via avbetalning. Löste sig genom att jag fick mellanskillnaden tillbaka och köpte den som en vanlig xbox.
Märks ju tydligt att MS är klara med sin xcloud uppgradering, finns ju massor XSX i butiker nu
Verkar som elgiganten fått in ett stort parti men det går inte att boka eller beställa utan verkar vara reserverat för butikskunder av någon anledning.
PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck
Verkar som elgiganten fått in ett stort parti men det går inte att boka eller beställa utan verkar vara reserverat för butikskunder av någon anledning.
Har med att göra så scalpers ska inte kunna köpa på sig hela lagret för att sen kränga dom för dyrare pris.
Lite off topic, nån som vet hur man fixar en RSS feed på denna tråd och väljer typ den ska uppdateras typ var 5e minut.
Någon som har beställt PS5 standard ed från Webhallen i dagarna och fått sitt eller fått bekräftelse på att det är skickat? Jag beställde i onsdags eftermiddags och det står fortfarande "Leveransen är inte redo att paketeras då följande produkter saknas i lager:
343873 saknas i lager. Vi har i dagsläget inte ett bekräftat leveransdatum."
Pratade med någon på Twitter som också hade beställt för två dagar sedan och han hade fått sitt idag! What?
Jag beställde också från webhallen 15/12 och för mig står det samma som för dig.
Konstigt om det stämmer att någon annan har fått sitt som beställde vid samma datum!
Jag beställde också från webhallen 15/12 och för mig står det samma som för dig.
Konstigt om det stämmer att någon annan har fått sitt som beställde vid samma datum!
Nu har min gula ruta framför min beställda PS5 blivit en grön bock! Men fortfarande ingen förändrade orderstatus. Nu håller vi tummarna!
Mindre än en timme kvar på Årets Spel ps5:an!
Buda och stöd kampen mot barncancer!
https://www.tradera.com/item/1000006/518114238/playstation-5-...-
Mindre än en timme kvar på Årets Spel ps5:an!
Buda och stöd kampen mot barncancer!
https://www.tradera.com/item/1000006/518114238/playstation-5-...-
Gick för 13.000:-. Jäkla FZ scalpers.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Nu har min gula ruta framför min beställda PS5 blivit en grön bock! Men fortfarande ingen förändrade orderstatus. Nu håller vi tummarna!
Har det med vilket datum man beställt, som man får ps5. För beställde själv
Tack - Betalad och beställd!
Var tvungen att regga ett konto för att kunna tacka! Har följt tråden länge och nu har jag också lyckats beställa en Ps5! Woop woop!
ah verkar som jag är 10min sen, sidan laddar inte för mig. får göra ett försök efter lunch
Var tvungen att regga ett konto för att kunna tacka! Har följt tråden länge och nu har jag också lyckats beställa en Ps5! Woop woop!
Grattis! Hoppas du stannar här på sajten också
Jag hittade en länk den 10 december som gick till webhallen och där skulle det finnas ps5 när dom var redo att ta beställnningar, kollade varje dag den 18 december så gick det att förboka en konsol men det stog tydligt att dom inte visste när dom skulle komma in..
Jag beställde kollade varje dag bara för att ja ni vet hur det kan vara.. Idag den 22 december har dom skickat den helt sjukt!!! Har den alltså innan nyåret! Kan fan inte tro det! Posten har nu skickat bekräftelse och allt!
God Jul och Gott nytt år på er alla! Miles morales vi ses snart!
Webhallen var verkligen snabba idag, har redan fått notis om att min PS5:a är på väg. Beställde tidigare idag. Snabba puckar minsann.
Webhallen var verkligen snabba idag, har redan fått notis om att min PS5:a är på väg. Beställde tidigare idag. Snabba puckar minsann.
Tycker att de brukar vara snabba.
Min beställning har annullerats av dem...
Har du köpt från dem tidigare? De annullerar om det redan finns en bestöllning i ditt namn eller på ditt konto.
Har du köpt från dem tidigare? De annullerar om det redan finns en bestöllning i ditt namn eller på ditt konto.
Aldrig, det här har varit första gången jag har använt den här webbplatsen
Aldrig, det här har varit första gången jag har använt den här webbplatsen
Du får inte välja ”hämta i butik” som leverans utan måste välja att antingen skicka hem det eller till närmsta ombud 👍