Vi lirar Call of Duty: Warzone med Jonatan Unge!
Älskade Unge! Det här ska jag gotta mig med senare
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Lite konstigt slut, eller?
Hängde du kvar till efter loggsnurren?
Och, kul att ni gillar! Till all yer friends.
Hängde du kvar till efter loggsnurren?
Det tar ju slut mitt i en inandning av herr Unge?
Ad hoc addendum
Det tar ju slut mitt i en inandning av herr Unge?
Vi konstaterar att man inte ska äta gatmuffins?
Skulle utan tvekan kunna betala 1000 kr för Calle som spelbar karaktär i Cod:MW
Haha! Vilka stats har jag?
Kan rekommendera Unges "Helt Fantastisk!" om ni inte har sett den. Lite av en favorit när det kommer till svensk stand up.
Den är verkligen helt fantastisk.
Vi konstaterar att man inte ska äta gatmuffins?
Ja, det är korrekt, men det känns ändå lite rumphugget. Det är helt okej, saker i livet känns ju ofta så, bara lite oväntat.
Ad hoc addendum
Blir mer imponerad av FZ för varje vecka, det här var ju helskoj Vore skoj med fler såna här besök.
Vilken vore den perfekta gästen att lira Fall Guys med till exempel?
Värmande ord!
Vilket taktiskt skägg!
Så taktiskt!
Kul! Kan ni inte lira Escape from Tarkov nästa gång och liksom verkligen sätta den nyfunna vänskapen på prov?
Haha, förra gången sköt jag ju Jocke Bennet i benet.
Men allvarligt! Varför såg man inte han som hoppa in och la sig ner i tunneln och dödade er båda på Calles skärm?
Eller är det så spelet hanterar rök/flashbang granater att man blir osynlig för den som drabbas?!
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
Kul! Kan ni inte lira Escape from Tarkov nästa gång och liksom verkligen sätta den nyfunna vänskapen på prov?
JA! Där e en stream jag lätt måste se, men Bennet måste vara med oxå
Haha! Vilka stats har jag?
Något skäggrelaterat, förstås. Dock måste jag undra om kraften kommer ifrån skägget eller om skägget kommer ifrån kraften? En fråga mer filosofisk än hönan och ägget...