Kan vi skapa den perfekta fabriken i Satisfactory?
Tänkte köpa det, sen mutades dev och det rycktes från steam och över till Epic. Så, pass.
Kommer till Steam om ett år, och då förmodligen polerat och med mer innehåll.
Kommer till Steam om ett år, och då förmodligen polerat och med mer innehåll.
Precis och de räknar 1 år framåt från igår. Så inte någon tror att de räknar 1 år från version 1 släpps.
Sugen att spela mer, helt klart, men tror detta blir ett spel jag låter andra spela åt mig, på tuben. Så hittar ni någon (elller några) med en lång bra Lets Play-serie, tipsa!
ett endless survival likt minecraft, osv eller har spelet ett mål och ej "påklistrad" handling ?
ett endless survival likt minecraft, osv eller har spelet ett mål och ej "påklistrad" handling ?
Spelet ska ha ett mål när det väl släpps som version 1.0, vad jag förstått så är det någon slags megastruktur typ en space elevator eller dylikt som skall byggas. Säkert något som kräver kopiösa mängder resurser som måste brytas fram och raffineras i stor skala, liknande som i Faktorio.
Men i dagsläget finns inget definitivt slutmål, det kommer nog mot slutet av early-access fasen eller i 1.0-releasen.
Spelet ska ha ett mål när det väl släpps som version 1.0, vad jag förstått så är det någon slags megastruktur typ en space elevator eller dylikt som skall byggas. Säkert något som kräver kopiösa mängder resurser som måste brytas fram och raffineras i stor skala, liknande som i Faktorio.
Men i dagsläget finns inget definitivt slutmål, det kommer nog mot slutet av early-access fasen eller i 1.0-releasen.
Tack för svar, då känns det inte som ett spel för mig ännu iaf.