Äntligen kan DU döda Sean Bean (i Hitman 2)
Tidernas mest mördade skådis är ditt nästa mål, agent 47.
Elusive targets är poop.
Det är samma soppa som dom gjorde med senaste Deus Ex spelet, du har köpt DLCs som du enbart kan få EN GÅNG, same shit med Elusive targets, du har betalt för en produkt, du har ett försök, misslyckas du så får du inte göra det igen, much fun :>
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Elusive targets är poop.
Det är samma soppa som dom gjorde med senaste Deus Ex spelet, du har köpt DLCs som du enbart kan få EN GÅNG, same shit med Elusive targets, du har betalt för en produkt, du har ett försök, misslyckas du så får du inte göra det igen, much fun :>
Det är ju hela poängen. Älskar konceptet.
Så om jag undviker att skjuta Sean Bean så överlever han, äntligen!
Så om jag undviker att skjuta Sean Bean så överlever han, äntligen!
Det är så jag kommer att motivera mitt oundvikliga misslyckande. Har inte haft tid att reka kartorna än, så...
Men egentligen ville jag som sagt att han skulle överleva, det var helt medvetet jag blev upptäckt och nermejad. Typ...
Elusive targets är poop.
...Eller så är det extra gratis content som du får för att du köpt spelet så snällt...
För övrigt vi som inte spelar Hitman just nu, kommer Elusive targets tillbaka? Alla spelar ju inte på release. Borde gå som nån timer i ens eget spel så en viss måltavla kommer efter visst antal timmar spelade
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?
...Eller så är det extra gratis content som du får för att du köpt spelet så snällt...
För övrigt vi som inte spelar Hitman just nu, kommer Elusive targets tillbaka? Alla spelar ju inte på release. Borde gå som nån timer i ens eget spel så en viss måltavla kommer efter visst antal timmar spelade
I Hitman 2016 så var det under bara en tid/event du fick göra dom uppdragen, missade? tough shit, håll tummarna och hoppas på att dom kommer tillbaka i ett senare datum
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Håller med då elusiv targets bara kommer en gång och missar man det så får man ingen andra chans. Dåligt som fan då jag har inte köpt spelet än då man lirar Rd2 fortfarande. Det här får bli på julrean nästa månad men då lär man ha missat 3-4st targets redan