343 Industries: "Halo: Infinite är Halo 6"
1:an och 2:an va bra, sen dess har jag inte lirat resten förutom lite på Reach. Vilket är det bästa Halo enligt er?
1-3 är fantastiska enligt mig, svårt att välja en favorit. Reach var också det väldigt bra.
Fuck it, jag säger Halo 3! Så många timmar i Forge Mode.
Trottoarkantssnubblande insjögangster.
1:an och 2:an va bra, sen dess har jag inte lirat resten förutom lite på Reach. Vilket är det bästa Halo enligt er?
Ettan, har spelat genom den så många gånger. Kommer antagligen göra det igen, gärna i splitscreen.
Kanske man skulle ta och kalla spelet för
"Halo 6: Infinite"
Istället för att få fansen att fundera, vad fan hände med sexan, ge oss sexan.
Vet att det kan se dåligt ut efter ett tag med siffror.
T.ex. Nästa år så släpps Call of Duty 36 *Påhittat nummer but you get the point*
Men dom kunde fortfarande ha varit med tydliga under presskonferensen liksom, istället för att vara så himla upptagna med att "Vinna" E3 med sin hög av spel som dom visade upp.
Kvalitet över Kvantitet skulle jag vilja säga att dom skulle köra med nästa år.
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Kanske man skulle ta och kalla spelet för
"Halo 6: Infinite"
Istället för att få fansen att fundera, vad fan hände med sexan, ge oss sexan.
Vet att det kan se dåligt ut efter ett tag med siffror.
T.ex. Nästa år så släpps Call of Duty 36 *Påhittat nummer but you get the point*
Men dom kunde fortfarande ha varit med tydliga under presskonferensen liksom, istället för att vara så himla upptagna med att "Vinna" E3 med sin hög av spel som dom visade upp.
Kvalitet över Kvantitet skulle jag vilja säga att dom skulle köra med nästa år.
This. Hur svårt ska det vara för utgivare att fatta egentligen?
@DitroX: 2an, Kolla in grafiken! Snyggare än halo 6 (trailern)!
Halo "6" visar spelmotorn och klippet som du länkar visar cutscenes från Halo 2 som inte alls är grafiken ingame.
Vi ska ha ett nytt halo varje år nu. $$$
Du kanske bör lära dig kalendern, Halo 5 kom 2015
AYY LMAO