När jag var 14 så...
Jag spelade massa fotboll och blev av med oskulden.
Jag kan inte mycket om fotboll men om du förlorade oskulden när du spelade fotboll så gjorde du nog inte rätt.
(Säker på att det var en boll och inte en fet tjej?)
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
När jag var 14 så spelade jag oskuld och blev av med en massa flickor på min fritid, det var hårt att vara ~420 pimp all day ~420.
När jag var fjorton år hade jag lärt mig att skriva ordentligt.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
när jag var 14 kunde jag inte mycket om hårdvara/mjukvara och spelade en massa fotboll, golf och slalom...dessutom var man ju kort då :P... just fan. startade nästan en skogsbrand också bröt tummen när jag skulle släcka
There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.
När jag var fjorton reggade jag mig på fz.
När jag var... vänta nu.
Jag är 14 och... eh, sitter på FZ? : o
Grattis på födelsedagen om din profil stämmer!
När jag var 14 så var det i ett parallellt universum som jag föddes 2 månader tidigare i.
Jodå, den stämmer. Tack så mycket
<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(
När jag var 14 spelade jag de nyutkomna spelen WarCraft, TIE Fighter och Wing Commander III. Det var tider det! Blev nog lite Space Crusade också.
Oskulden försvann inte förrän tio år senare, om det nu också var viktigt att berätta i denna tråden.
well. 14 var nog inget speciellt med. Jag hatade fjortisar och andra jobbiga typer i skolan. jag gillade att vara med kompisar och spela tv/pc-spel.
Märkte även hur polarna började fjanta runt med "ohh va coolt det är att dricka skit med alkohol som inte har någon god smak alls"
Att dom orkade förstår jag inte riktigt.
Tror jag skejtade vid 14 år också, Och åkte agressive inlines i ramp. As gött =P
Rawr