UT2k7 filmen
men 1on1 suger, tråkigt, hemskt och farligt hehe är inte "nub" så ja måste vara lustig
men seriöst, gha 1on1! gå runt och fisa på varandra, nä, mina nerver håller inte, spelade 1on1 i ett år med UT2k3 på Compressed, det räckte, mina nerver orkar inte med.
bättre med TDM )) fragga fragga fragga, hellre 50frags i TDM+loss än 10frags+win i 1on1
R.I.P The_maxx
1on1 är de bästa, iCTF på god andraplats.
OSN är lätt sämst, synd att det är så mkt fokus på den typen av spel. Vem fan vill åka "moppe" eller vafan det nu är, när man lirar fps?!
Dom borde lägga allt krut på iCTF och 1on1 NW.
Mina ord är lag.
...gud har talat...
[professor kalkys horgosse]
men 1on1 suger, tråkigt, hemskt och farligt hehe är inte "nub" så ja måste vara lustig
men seriöst, gha 1on1! gå runt och fisa på varandra, nä, mina nerver håller inte, spelade 1on1 i ett år med UT2k3 på Compressed, det räckte, mina nerver orkar inte med.
bättre med TDM )) fragga fragga fragga, hellre 50frags i TDM+loss än 10frags+win i 1on1
Hehe. Nåja.
1on1 är de bästa, iCTF på god andraplats.
OSN är lätt sämst, synd att det är så mkt fokus på den typen av spel. Vem fan vill åka "moppe" eller vafan det nu är, när man lirar fps?!
Dom borde lägga allt krut på iCTF och 1on1 NW.
Mina ord är lag.
...gud har talat...
Jag spelar ONS. Tycker det är kul. Så visst finns det spelare som vill åka "moppe", bara att de flesta oldschoolers är sjukt kräsna och konservativa.
Om man tycker något är lamt och tråkigt beror det ofta på att man inte har särskilt mycket erfarenhet i området och således är rätt dålig. Hur många av de nya spelarna som kommer till unreal tror ni tycker det är kul att spela dm om de direkt blir fraggade av en pro-spelare på andra sidan mappen som duttar 3 shockskott och träffar ohyggligt bra? Som studsar runt i närstrid och är omöjlig att träffa? Kan tänka mig att det känns ungefär lika för en pro-spelare som försöker sig på ons, när denne blir sprängd av en tank eller överkörd av en hellbender.
Kanske ligger det något i epics filosofi att göra ut2k7 lite "enklare". Vi får se hur resultatet blir. Jag väntar med spänning.
Jo jag kan villigt erkänna att jag suger på ONS, just därför tycker jag alla ska rätta sig efter mig och bara spela insta eller 1on1.
Skämt åsido, visst kan det säkert tillföra en hel del till spelandet med fordon osv.
Bara det att EPIC alltid hypar dom spelsätten så fruktansvärt mkt innan release att man får känslan att det inte kommer handla om annat.
Som tur är så kan man juh välja att inte spela med "puch dakota" alá UT.
Men man kan juh hoppas att det lockar nya spelare.
För det behövs!
Hittade en ny bild på ett nytt fordon i UT2007 här
[professor kalkys horgosse]