Tycks bli en jobbig vecka

Inaktiv
Tycks bli en jobbig vecka

Vet inte ifall jobbig kanske är rätt ord, eller kanske helt fel.
Men i brist på annat att skriva om så blir det väl att random-skriva idag och kanske fler gånger framöver pga brist på fantasi/inspiration(?).

Men idag så hade jag digitalt skapande sista lektionen, suck...
Min lärare är värsta creepy och är bara allmänt skum. Vi sitter antingen på Photoshop, Audacity (tror jag att det heter) och PowePoint. De två sistnämnda suger ju totalt. Photoshop är det ända som är roligt. För, det suger att spela in sin röst i ett bildspel...

Sista lektionen höll på i 1 ½h och det tar död på en sakta men säkert!

Över till spel nu då:

Har blivit bättre på MW2 nu, äntligen fixat en taktik som funkar helt OK. Dock stör jag mig på att respawn-platserna är helt skumma när man lirar TDM. Ibland så har man oturen/turen att spawna hos motståndarna, har hänt mig några gånger. Värst är ju när dem spawnar bakom en.
Längtar tills jag levlat/rankat till 70 så man kan få sin AK-47:a någon gång!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här är mitt rum då! 32" HDTV, 5.1 Logitech Surroundsystem (övergrymma!) 360, PS3, Nintendo GameCube, Nintendo 64, spel, PC inkopplad till TV:n, PSP Slim Lite Silver (2000)
, Call of Duty: Modern Warfare 2 pappplanch. Fler bilder på rummet kommer givetvis att komma i fler bloggar, eller kolla in mina bilder.
_heyno[ia=18292; large]

#blogg

signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar