Grim Dawn
Nu kan du sluta längta efter den riktiga uppföljaren till Diablo 2.
#grim-dawn, #titan-quest, #diablo-ii, #diablo-iii, #van-helsing
Helt klart värt 25 euro för en spelgenomgång. Otroligt bra för den som gillar ARPGs.
Att ni har mage att skriva en sådan rubrik då Path of Exile får sin hypigaste expansion och nya ladder IDAG!!!!
(PoE var riktiga Diablo 3 innan det var coolt)
Trots nyhetstips så känner FZ det inte värt att nämna detta idag.. man kan ju börja undra ibland.
+Bättre än diablo 3 trots mindre utvecklarteam och budget. Borde funnits med i betyget, imo.
De 250kr jag la ut för detta var mycket mer värt än 450kr man fick lägga ut på det halvfärdiga spelet diablo 3.
Varför lägga ut några pengar över huvud taget när man kan spela PoE gratis.
Spelet som Grim Dawn och D3 inte ens kommer i närheten av.
Jag tyckte själv Path of Exile var tråkigt. Tur att det var gratis.
Om ett spel kostar eller inte spelar ingen roll för min del, bara det är bra.
+Bättre än diablo 3 trots mindre utvecklarteam och budget. Borde funnits med i betyget, imo.
De 250kr jag la ut för detta var mycket mer värt än 450kr man fick lägga ut på det halvfärdiga spelet diablo 3.
För att PoE var extremt tråkigt och grådassigt
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Vill inte ha ett spel som Diablo 2. Vill ha ett spel som är som Diablo 3.
Du fick ju precis en ny patch till Diablo III där väldigt mycket förändrades.
Helt enkelt ett Diablo III med mer Diablo III än vad Diablo III hade innan.
Ja? Och jag vill ha ännu mer sånt!
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Att ni har mage att skriva en sådan rubrik då Path of Exile får sin hypigaste expansion och nya ladder IDAG!!!!
Trots nyhetstips så känner FZ det inte värt att nämna detta idag.. man kan ju börja undra ibland.
Med tanke på att det är du själv (eller nån du spelar med) som hostar gamet så är det nog snarare en uppkopplingsfråga.
instämmer!
Utmärkt spel, smiskar både D3 och PoE på fingrarna. Rekommenderas.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Är det ingen som vill nämna de två första Dungeon siege-spelen i denna vevan?
Gärna ettan. Men tvåan föll mig aldrig på läppen.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Riktigt kul spel, flög helt under radarn för mig men köpte det förra veckan och har haft riktigt kul med det
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Inget illa nu gott folk! På pappret är både PoE och detta grymma kandidater för att tillintegöra mitt D3 game:ande MEN! Är det bara jag som tycker striderna känns otroligt stela och sega om man jämför med d3?
Diablo har ju utvecklats otroligt mycket sen de släpptes och utvecklarna fortsätter bara att göra mer rätt efter varje patch
Det är svårt att släppa detta helt enkelt
Inget illa nu gott folk! På pappret är både PoE och detta grymma kandidater för att tillintegöra mitt D3 game:ande MEN! Är det bara jag som tycker striderna känns otroligt stela och sega om man jämför med d3?
Diablo har ju utvecklats otroligt mycket sen de släpptes och utvecklarna fortsätter bara att göra mer rätt efter varje patch
Det är svårt att släppa detta helt enkelt
Smaksak, kanske? Jag föredrar helt klart striderna i Grim Dawn, i alla fall. För att inte tala om hur mycket bättre klassystemet och levlandet är, men det visste vi ju redan sedan TItan Quest.
Med det sagt är jag inte alls negativt inställd till D3, till skillnad från så många andra här. Spelar det fortfarande av och till.