CS-utmanaren Insurgency får ny karta
Omtyckta actiondoldisen fortsätter att skjuta skarpt - kartan är dessutom gratis.
Jag kommer bara ihåg massor av problem. Det gick från början inte ens att starta, för att exe-filen kändes igen som ett ev virus.
Sedan när jag äntligen kunde spela med antivirusprogrammet avstängt, så gick spelet väldigt knackigt, så till slut så avinstallerade jag det.
Fult var det också. Men påminner mycket om CS.
autograph
Jag kommer bara ihåg massor av problem. Det gick från början inte ens att starta, för att exe-filen kändes igen som ett ev virus.
Sedan när jag äntligen kunde spela med antivirusprogrammet avstängt, så gick spelet väldigt knackigt, så till slut så avinstallerade jag det.
Fult var det också. Men påminner mycket om CS.
När spelade du det sist då? Kanske de har fixat problemen du haft. Jag tycker inte alls om CS (ALLS!) men jag gillar Insurgency. Svårt att säga exakt vad som gör det men jag har aldrig tänkt att Insurgency liknar CS, även om jag hört det nämnas i olika sammanhang.
Insurgency är ett riktigt bra spel som jag borde spela oftare. Känns lite som att ha en duktig kusin inlåst i källaren.
Känslan alla kan relatera till!