Se 13 minuter med gameplay från Rise of the Tomb Raider
Ok... Schysst grafik och så. Men jag störde mig lite på när hon ramlar ner för berget med ishackan, den är i handen och sen när hon ramlar ner sitter den fast på hennes bälte...oook?
Sen har hon jätteont och kan klättra skit smidigt och sen mår hon bra igen efter att ha klättrat upp.
Men jäkligt schysst grafik annars och ser framemot spelet. Kan bli sköj, diggade första iaf
"Behöver actionsekvenser - > Gör "hemlig stad" till att vara synlig från rymden så helikoptrar kan följa efter=mission completed"
... Tyckte själva bilkraschen var skitfult gjord, kändes inte naturligt.
- Håller med där - inte riktigt vad man förväntat sig av en sekvens som visas upp på Gamescom.
Kul att man ändå känner sig taggad!
Ok... Schysst grafik och så. Men jag störde mig lite på när hon ramlar ner för berget med ishackan, den är i handen och sen när hon ramlar ner sitter den fast på hennes bälte...oook?
Sen har hon jätteont och kan klättra skit smidigt och sen mår hon bra igen efter att ha klättrat upp.
Men jäkligt schysst grafik annars och ser framemot spelet. Kan bli sköj, diggade första iaf
Reagerade direkt på det med. Underligt att de gör en sådan miss, men det kanske är sådana småsaker de putsar på nu..
Jag älskade förra spelet, men av det extremt lilla jag sett verkar de ha ändrat hennes ansikte lite. Hon uttrycker sig inte lika "väl".
K9
:.:
Älskade förra spelet o det här ska också bli kul. Har dock inga problem att vänta till ps4-release när man ändå vet att det kommer släppas. Tyckte själva bilkraschen var skitfult gjord, kändes inte naturligt.
Jag kan inte vänta. Får bli en krysslåda till jul
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Älskade förra spelet o det här ska också bli kul. Har dock inga problem att vänta till ps4-release när man ändå vet att det kommer släppas. Tyckte själva bilkraschen var skitfult gjord, kändes inte naturligt.
Funderar på samma sak, krysslåda +Rare replay+halo5+ Tomb raider. Julen är räddad
Funderar på samma sak, krysslåda +Rare replay+halo5+ Tomb raider. Julen är räddad
Jag tror faktiskt inte att du kommer bli besviken ifall du köper en faktiskt, kommer ju ännu fler goa titlar än bara de där dessutom
Här är förövrigt en bra sida där vi konsumenterar får rösta på vilka spel vi vill se bakåtkompatibla först på Xbox One.
http://xbox.uservoice.com/forums/298503-backwards-compatibili...
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Spelet ser väldigt linjärt ut med ingen direkt fokus på klättring, precis som i det förra spelet. Det känns mer som klättringen är med i sekvenser där det ska hända något cinematiskt istället för vara ett stort fokus som i de äldre spelen. Och så är det många saker som nästan är identiska med det förra spelet, som om de nästan inte har ändrat något. Jag är lite skeptisk. Många saker pekar åt att spelet kommer vara kort, än så länge. Och var är pusslen?
Vad e de för fel på hennes hår :S Rör sig som om hon är under vatten
Precis vad jag också upplevde. Speciellt i början i bilen, ser ut som håret rör sig i slowmo till skillnad hennes rörelse. Men tro säkert det blir nice.
Håreffekter är något som spelutvecklare har en tendens att överdriva med. Lagom är alltid bäst och när tekniken fått mogna lite så kommer nog utvecklarna inse det och bli lite mer restriktiva med håreffekter.
Jag tror faktiskt inte att du kommer bli besviken ifall du köper en faktiskt, kommer ju ännu fler goa titlar än bara de där dessutom
Här är förövrigt en bra sida där vi konsumenterar får rösta på vilka spel vi vill se bakåtkompatibla först på Xbox One.
Hmm, rösta? jag trodde bakåtkompatibel med 360 betydde att alla 360 spel fungerade, vad har jag missat nu då?
Hmm, rösta? jag trodde bakåtkompatibel med 360 betydde att alla 360 spel fungerade, vad har jag missat nu då?
De ska fixa allihopa, men det tar lite tid att fixa till emuleringen bra så de tar typ 50-100st i taget och vi gamers får rösta om vilka spel vi vill ha först.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.