Rayman Adventures utannonserat – "en konsolupplevelse till mobiler"
Bara till iOS enligt officiella sidan vad jag kan se. Trist.
I pressutskicket står det "mobiler och surfplattor". Återstår att se vilket som stämmer, men visst brukar Ubi släppa till både Ios och Android?
Hur många blev taggade tills dom såg att det var ett mobilspel?
Jag blev taggad mycket pga att det är ett mobilspel. Det är perfekt att spela på regniga sommardagar när man är långt bort från sin PS4 och PC. Jag spelade de tidigare Rayman-spelet som släpptes till mobil och älskade dom. Om det hade varit ett F2P hade jag reagerat som dig, men nu är det ju ett riktigt spel.
Jag blev taggad mycket pga att det är ett mobilspel. Det är perfekt att spela på regniga sommardagar när man är långt bort från sin PS4 och PC. Jag spelade de tidigare Rayman-spelet som släpptes till mobil och älskade dom. Om det hade varit ett F2P hade jag reagerat som dig, men nu är det ju ett riktigt spel.
Lite bitter är jag ändå, tycker det bästa med Rayman var lokal co-op på soffan, försvinner lite med mobilformatet. Dom kan väl ge ut det på Vita också tycker jag.
Lite bitter är jag ändå, tycker det bästa med Rayman var lokal co-op på soffan, försvinner lite med mobilformatet. Dom kan väl ge ut det på Vita också tycker jag.
Sant, soff-coop är väldigt roligt i Rayman. Förhoppningsvis släpper dom en konsolversion också.
Med tanke på att man har spelat Rayman Fiesta Run nästan lika mycket som Rayman Legends så blev jag taggad. Mer Rayman är bra och det här formatet passar serien, sen är de ju såklart lite sämre än de "riktiga" spelen men helt klart värda att köra om man gillar plattformsspel..
Bara till iOS enligt officiella sidan vad jag kan se. Trist.
I pressutskicket står det "mobiler och surfplattor". Återstår att se vilket som stämmer, men visst brukar Ubi släppa till både Ios och Android?
Håller tummarna då. Rayman-spelen är bra och har spelats flitigt med ungarna. Så att få ett fullfjädrat alternativ till plattan vore inte dumt.