Steams sommarrea är här!
För övrigt till alla som håller koll på steamrea kolla in den här länken. Den visar alla deals gömda som synliga och ger en mycket bättre överblick än steams egna.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Alla spel har inte reducerat pris; "Watchdogs" ligger på 59 Euro.
My bad, ändrar!
Alla spel har inte reducerat pris; "Watchdogs" ligger på 59 Euro.
My bad, ändrar!
Ingen fara, det är ju det intrycket STEAM och VALVe vill ge
Drog ihop en snabb video på dagens deals, flashdeals har dock gått ut nu
Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart
Köpte Far cry 3. Ordentligt irriterad redan innan jag fått igång det.
Nåt Ubisoft-skit "uplay" installeras på en partition som jag inte vill ha sånt malware på. 14 försök för att hitta ett användarnamn som inte är använt. En CD-key som man måste hålla reda på...
Spelet verkar dock rätt ok.
Köpte Far cry 3. Ordentligt irriterad redan innan jag fått igång det.
Nåt Ubisoft-skit "uplay" installeras på en partition som jag inte vill ha sånt malware på. 14 försök för att hitta ett användarnamn som inte är använt. En CD-key som man måste hålla reda på...
Spelet verkar dock rätt ok.
Your in for a treat, om du tycker spelet är okej i början. Det blir bara sämre och sämre för varje minut..
Bara jag som har pengar att spendera under rean, men hittar inget vettigt att lägga dem på?
Tycker det mest är gamla och mediokra indie-spel som man tröttnar på snabbare än tiden det tar att installera dem som fyller 70% av steams utbud.
De få spel som är något att ha är oftast så gamla så de varit med i ett antal reor redan.
Har jag för höga krav?
Bara jag som har pengar att spendera under rean, men hittar inget vettigt att lägga dem på?
Tycker det mest är gamla och mediokra indie-spel som man tröttnar på snabbare än tiden det tar att installera dem som fyller 70% av steams utbud.
De få spel som är något att ha är oftast så gamla så de varit med i ett antal reor redan.
Har jag för höga krav?
witcher 2?
Har jag för höga krav?
witcher 2?
"De få spel som är något att ha är oftast så gamla så de varit med i ett antal reor redan."
Witcher 2 är ett av dem, och jag har redan spelat det för länge sedan.
Passade på att skaffa både The Walking Dead säsong 2 och The Wolf Among US eftersom jag inte hade dem tidigare. Blir att spara och njuta vid ett senare tillfälle!
Tycker det har varit ett par bra erbjudanden, t.ex. Max Payne-paketet som nämndes ovan. Väntar dock fortfarande på det där riktiga gulderbjudandet, men det kommer väl.
Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon
Har jag för höga krav?
witcher 2?
"De få spel som är något att ha är oftast så gamla så de varit med i ett antal reor redan."
Witcher 2 är ett av dem, och jag har redan spelat det för länge sedan.
Bioshock, batman. ^^
Köpte Skyrim och Witcher 2 på rean. Fan vad tråkiga spel. Konsolskit som portats dåligt. Fattar inte hypen alls.
Behöver lägga ungefär 12 timmar moddning på Skyrim innan jag får det som jag vill ha det. Basic spelet saknar rätt mycket.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21