Ubisoft avslöjar årets E3-planer
Fan va lamt, inga överraskningar där inte. Ge mig Beyond Good & Evil 2 ffs!
Jag tror att överraskningarna kommer förbli just överraskningar fram till konferensen.
Och ja, hög tid för Good & Evil 2!
Om de släpper alla överraskningar i förtid, var är då poängen med presentationen?
De kommenterade bara att de redan kända spelen kommer visas upp, och att allt som är oväntat får man gott gå och vänta på i två veckor till.
Om de släpper alla överraskningar i förtid, var är då poängen med presentationen?
De kommenterade bara att de redan kända spelen kommer visas upp, och att allt som är oväntat får man gott gå och vänta på i två veckor till.
Ofta brukar man väl teasa lite i still med "Unannounced action-RPG title" eller liknande just för att folk ska bli mer nyfikna och kolla på konferensen vilket de alltså inte gjorde i det här fallet. Således, inga överraskningar.
Ofta brukar man väl teasa lite i still med "Unannounced action-RPG title" eller liknande just för att folk ska bli mer nyfikna och kolla på konferensen vilket de alltså inte gjorde i det här fallet. Således, inga överraskningar.
Ja, de teasade ju så jävla mycket innan Watch Dogs avtäcktes på E3.
Ja, de teasade ju så jävla mycket innan Watch Dogs avtäcktes på E3.
Din poäng är..?
Var den inte tillräckligt uppenbar? Att Ubisoft inte avslöjat något nytt inför E3 betyder inte att man inte kommer att avslöja något nytt under själva mässan. För att understryka detta drog jag ett exempel på ett stort AAA-spel som Ubisoft behandlade just på detta sätt.
Begriper du nu?