Spår av Assassin's Creed: Unity fanns redan i Brotherhood
Spoilervarning: vill du inte veta något om Brotherhoods sista stund gör du rätt i att blunda.
#assassins-creed-unity, #assassins-creed-brotherhood, #ubisoft, #assassins-creed-iii
Asså jag bara kommer i kalsongerna när det är sådant här. När utvecklare lägger ut små hints som kommer visa framtiden inom det universumet.
Jag hade den perfekta exemplet men glömt bort det. Får ta den andra istället. I WoW boken Arthas så ser Lich King en massa visioner (han kan se in i framtiden) och det visade sig hända i WoW.
Så fruktansvärt coolt.
Mer sådant!
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Kina och Egypten känns rätt trist jämfört med vad jag hade hoppats på:
Feodala Japan och VIKINGAR!!!
Och var skulle detta utspela sig?
I en skog i Uppland? Eller kanske i Danmark? Hur man än glorifierar Vikingarna så skulle det inte bli mycket "springa och hoppa" omkring i skogarna i Uppland.
och det var så jag visste paris skulle kumma..jag undrar dock om japan då jag antar dom gärna velat att det skulle vara under 1600 talet misstänker jag med ninjor å skrot..vad kan komma efter paris..ja du tar dom steget bakåt i tiden japan troligen 1600 tal
hoppar dom lite mera till 1300 talet egfyptien troligen/ norra afrika
kom i håg vart ni läste det först
New life, New hope
I en skog i Uppland? Eller kanske i Danmark? Hur man än glorifierar Vikingarna så skulle det inte bli mycket "springa och hoppa" omkring i skogarna i Uppland.
Varför inte!? Ser inte hur den miljön skulle vara sämre än den i AC3. De kunde också lägga till bybränning som ny gimmick.
Varför inte!? Ser inte hur den miljön skulle vara sämre än den i AC3. De kunde också lägga till bybränning som ny gimmick.
AC3 var bra. Man var faktiskt en hel del i städer. I Sverige under vikingatiden däremot så är det inte optimalt.. Däremot skulle man kunna ha vikingar i spelet. Vill ha städer att hoppa i.. Vill ha Egypten och Kina. Revolutionens Frankrike låter riktigt skoj.. speciellt om man får klättra omkring i Notre Dame de Paris.