Perk- och Killstreak-listor från Modern Warfare 2
Dött spel för oss med PC. Kommer aldrig köpa det innan dom fixat dedikerade servers till det. Dj*vla konsol port.
EMP kanske slår ut fiendens tech. De förlorar UAV, helikoptrar (kanske ac-130). Kanske även sånt som den enskilde soldaten bär runt på såsom radar ("minimap"), heartbeat sensor osv.
Vi kan bara spekulera. Och listan är inte ens hundraprocentig.
Tror inte nuke förstör spelet förövrigt, alldeles för svår att få. Och man måste välja den, och således offra en annan KS.
ok nuken verkar lite rolig iaf, men vad är meningen med ha EMP då!?
Det steker väl förmodligen fiendens radar/uav.
Jag tycker det verkar finnas för många killstreak-bonusar. Jag har kommit upp i 19 i COD4, och här verkar de ge fler, t.ex AC-130 vilket låter som något som ger en hel del kills extra.
Är inte direkt jättenöjd med perks heller men... det kanske inte gör något, eftersom jag inte tänker betala för spelet. Jag väntar på att vakna upp ur en dröm och inse att de inte alls har förstört det såpass mycket som det verkar
Edit : Ber om ursäkt ifall jag skriver rörigt. Nattskift... mot sängen!
Alla som gråter så mycket över PC-versionen. SNÄLLA sluta förpesta varje tråd om MW2? Dedicated servers är inte lika viktigt idag, trust me. Slår vad om att de flesta är sura över att de är svårare att spela piratkopierat online.
För övrigt tror jag nuken blir riktigt bra. 25kills är en otrolig killstreak så när den väl dyker upp blir nog nuken mer eller mindre bara en rolig detalj än att de faktiskt påverkar spelet. För om någon når 25kills är de andra spelarna inte värda att spela längre om du frågar mig...
Tactical Nuke ger "Overkill" en helt ny innebörd!
Jag kan bara lägga till detta jag tecknade för ungefär 1-2 månader sedan!
Fast där är det ett fel, 15 killstreak då det skall vara 25!
http://img688.imageshack.us/img688/6420/15thkillstreak.jpg
Och 25 killstreak kommer jag få ofta! Det kan jag lova! Nu vill jag ha detta spelet till min PC! SLÄPP DET!
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Alla som gråter så mycket över PC-versionen. SNÄLLA sluta förpesta varje tråd om MW2? Dedicated servers är inte lika viktigt idag, trust me. Slår vad om att de flesta är sura över att de är svårare att spela piratkopierat online.
Snälla sluta tro att p2p kommer stoppa piratkopiering, snälla sluta blint tro på allt IW säger.
Snälla sluta tro att DEDIKERADE SERVERAR inte är viktigt på PC!
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Slår vad om att du inte spelar spel på PC.
urrggghhhh, att MW2 ska ha så mycket publicitet att man måste till och med posta en lista på kill streaks. Tappar intresset för MW2 för varje update.
tror du att IW vill detta, i så fall, fel, detta är läckt information från de som har spelet, dvs pirater...
Remember remember the fifth of November
För övrigt tror jag nuken blir riktigt bra. 25kills är en otrolig killstreak så när den väl dyker upp blir nog nuken mer eller mindre bara en rolig detalj än att de faktiskt påverkar spelet. För om någon når 25kills är de andra spelarna inte värda att spela längre om du frågar mig...
I CoD 2 sitter det riktiga nötare som brukar ha rejäla kilstreaks i public.
Sen dedikerad server är tamejfan ett måste för såna här spel.
a"C"RED -