PS4-Rayman Legends blir inte som Wii U-versionen
Nu orkar jag inte kolla alla Ubisoft och Rayman Legends trådar i arkivet, men var det inte så att de sa att Wii U versionen av spelet skulle ha exklusiva/unika mechanics som ingen av de andra konsolerna skulle ha?.
Isf borde inte Vita versionen vara helt 100% kopia på Wii U versionen och samtidigt inte vara speciellt förvånad över att PS4 + Vita inte är det samma som Wii U med dess Gamepad.
Skulle inte iofs inte bli förvånad om Ubisoft gör något sådant i efterhand med tanke på hur de gjorde med Rayman Legends och dess release och det senast uttalandet om Watchdogs Wii U version kommer senare än de andra.
Någon som kommer ihåg något liknande eller är jag helt ute och cyklar angående Wii U exklusive mechanic/content delen dvs?
Nu orkar jag inte kolla alla Ubisoft och Rayman Legends trådar i arkivet, men var det inte så att de sa att Wii U versionen av spelet skulle ha exklusiva/unika mechanics som ingen av de andra konsolerna skulle ha?
Nej, både Vita och Wii U har samma gameplay från start till slut. Alla andra versioner saknar just toutch delen.
Nu orkar jag inte kolla alla Ubisoft och Rayman Legends trådar i arkivet, men var det inte så att de sa att Wii U versionen av spelet skulle ha exklusiva/unika mechanics som ingen av de andra konsolerna skulle ha?
Nej, både Vita och Wii U har samma gameplay från start till slut. Alla andra versioner saknar just toutch delen.
"Rayman Legends will features unique to the Wii U console. The player will be able to control game specific objects and features via the tablet controller, which will even work in 4 player multiplayer."
källa kom från Ubisofts egna Rayman Legends sida.
Så uppenbarligen var det inte så då. Varför blir jag inte förvånad längre över vad alla dessa större företag säger om spelen de släpper.