Resident Evil: The Darkside Chronicles
En död genre. Ett par döda spel. Några tusen döda människor. Alla lever de upp igen i Resident Evil: The Darkside Chronicles.
#the-house-of-the-dead-overkill-extended-cut, #dead-space-extraction, #resident-evil-umbrella-chronicles, #resident-evil-zero, #resident-evil-3-nemesis, #resident-evil-2, #resident-evil-code-veronica-x, #capcom, #cavia, #sega
Säga vad man vill om Wii, men nog kliar det i fingrarna att köpa en Wii igen,
speciellt den snyggt svarta versionen.
Att ha både Xbox 360 och ps3 är lite tråkigt eftersom båda ger ungefär samma utbud,
det är mycke mer roligare och omväxlande att ha en Xbox 360 och Wii eller en ps3 och Wii.
Jag har testat det och säger bara en sak; Köp.
Det är som förra Cronicles bara mycket mycket bättre. Precis det här jag hoppades av Wiiet när jag köpte det. Det och zelda då.
Är det bara jag, eller är det verkligen så att när kontrollen är acceptabel i Wii-spel så får den ett plus? Just bara för att Wii-spelen är bortskämda med just - acceptabel - kontroll.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Kan nämna något negativt också, bilden rör sig för mycket så man blir lite irriterad ibland och av någon anledning kan jag inte få bilden att täcka hela skärmen lodrät. Blir en cool widescreen-effekt av det men vet inte om det är meningen att det ska vara så...