Lightning får större bröst
Gissa vad Aftonbladet(kanske fz också) kommer att skriva när det kommer en recension.
Själv tycker jag att det är synd, man kunde ha jobbat på att göra henne mer intressant som en karaktär, men jag antar att man hade andra prioriteringar(tur att man däremot inte har gjort dom så stora som i vissa fightingspel)
Hahaha!
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
Älskar den gifen.
Är det nyhetstorka på redaktionen tro?
Det är rollspelens svar på Call of Duty. Skulle säga att det här är stora nyheter. Även fast du och jag kanske inte bryr oss om spelserien, så ska vi inte förneka andra möjligheten att läsa om den.
I am the black wizards.
Det är rollspelens svar på Call of Duty. Skulle säga att det här är stora nyheter. Även fast du och jag kanske inte bryr oss om spelserien, så ska vi inte förneka andra möjligheten att läsa om den.
Som sagt, själv så avskyr jag spel med den där "japanska" stilen, men det finns ju dock andra som tokälskar sådana spel.
Jo absolut är det nyheter men jag skulle nog inte vilja gå så långt att säga att det är stora nyheter och enligt mig inte viktiga nyheter att ha med som en huvudrubrik. En stor nyhet skulle vara om spelet lades ner eller blev försenat, inte om en spel karaktär får större bröst eller ej. Det känns bara billigt och löjligt på något sätt. Men visst ska personer ha rätt att läsa om det. Finns säkert många som är intresserade.