Helgens digitala erbjudanden vecka 51
http://machinarium.net/demo/
10 $ machinarium + samorost 2 tills 25 dec.
Riktigt bra spel
MEAN STREET???? Oooooooh, det är en så himmla skön klassiker, men jag vågar fasen inte sätta mig o spela det spelet igen för då lär jag bli besviken på hur dåligt det åldrats...
Kommer nog aldrig glömma repliken "THEYRE IN MY HEADS! THEYRE IN MY HEAAAD!!!" från en av bandupptagningarna man hittar *LOL*
Impulse Now verkar ju rätt intressant, de har ju kört deals där som galactic civilizations för 0.99$... helt sjukt billigt hehe
Idag får man Medal of Honor Airborne gratis om man köper valfritt spel på EA Store. EA verkar också ha klantat sig lite så det är även möjligt att "köpa" battleforge(är gratis) och få spelet gratis.
EA Store och ordet "Köpa" går egentligen inte ihop då du bara får "Hyra" spelet i en förbestämd tid. Jag trodde till en början det var som Steam eller liknande men det visar sig att efter en viss tid så har du inte längre rätt att ladda ner "Ditt" spel. Otroligt dåligt.
Battleforge gjordes sedans en tid tillbaka "Gratis" och kostar sedan om du vill köpa till saker i själva spelet, vilket jag gissar man förr eller senare måste.
Idag får man Medal of Honor Airborne gratis om man köper valfritt spel på EA Store. EA verkar också ha klantat sig lite så det är även möjligt att "köpa" battleforge(är gratis) och få spelet gratis.
EA Store och ordet "Köpa" går egentligen inte ihop då du bara får "Hyra" spelet i en förbestämd tid. Jag trodde till en början det var som Steam eller liknande men det visar sig att efter en viss tid så har du inte längre rätt att ladda ner "Ditt" spel. Otroligt dåligt.
Battleforge gjordes sedans en tid tillbaka "Gratis" och kostar sedan om du vill köpa till saker i själva spelet, vilket jag gissar man förr eller senare måste.
Var hittar du den informationen? Jag som köpt ett par spel därifrån och det vore tråkigt om man inte kunde ladda ner dessa igen efter en viss tid
Var hittar du den informationen? Jag som köpt ett par spel därifrån och det vore tråkigt om man inte kunde ladda ner dessa igen efter en viss tid
Vet jag läst allt om det på EA's site men då det är en labyrint av skräp hittar jag det så klart inte nu. Vi kan ju bara hoppas det är borta. Här kommer lite från Wikipedia...
Users are given one year from the time of purchase to download a game. This period can be extended by five years, via the Extended Download Service, by paying a $6 US fee. This is unlike most other digital distribution platforms which allow users to re-download their purchases in the future without limitations. This means that after one year if you need to reinstall the software/game that you must repay the full price. Some users have questioned the legality of such a practice.
Det var inte riktigt så jag menade. Det jag menade är att du kunde få Medal of Honor Airborne från EA Store utan att betala en krona, vilket jag personligen tycker är ganska najs trots att det är EA download manager man måste använda.
Det fungerar dock inte längre eftersom det är nytt erbjudande idag.