Star Wars 1313
4 000 våningar ner under stadsplaneten Coruscant utspelar sig ett äventyr som ger Star Wars-älskarna ett nytt hopp. FZ har sett 1313.
#star-wars-1313, #nintendo, #lucasarts, #la-noire
Snyggt så det gör ont. Och förhoppningsvis levererar de på fler fronter än så, då kan detta bli toppen!
Känns som ett steg i rätt riktning. Visserligen har jag väl aldrig varit ett star wars fan riktigt men jag har ändå blivit nådigt trött på att det alltid ska handla om force users i ett universum med planetomvälvande städer, rymdflottor och stationer som dödsstjärnan, för att inte tala om alla oräkneliga badasses som tar sig runt med tech istället för force. Nej, kan bli riktigt ballt att se det från en prisjägares synvinkel för en gångs skull.
Plattform PC? Har Lucifer kommit till jorden?
När man tänker på det senaste VD-bytet och topp-namnen som återkommit från förr, så ska detta egentligen inte varit någon överraskning. Gears of War, Tomb Raider och Republic Commando erfarenhet, tillsammans med UE3 licensen. Detta är första spelet vad jag förstått som är beslut helt grundade på de som nu styr flottan Lucasarts och inte tidigare folks beslut som ledde till Kinect och sönderhypade TFU.
Jag vågar hoppas. Star Wars nörd som jag är....
Kanon med en PC titel, hoppas dom portar det till konsol, så vi som spelar PC kan glädjas åt att ni konsol spelare får lite att gnälla om
Och ja, det är helt ok att att ni konsol lovers trycker på tummen ner!
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
"Det är Uncharted i rymden, med avbrott för skytteaction från cover. Kanske kan det också vara nystarten på en kärlekshistoria som släpats i smutsen alldeles för länge"
Det där fick mig att vilja spy i oanade mängder. Uncharted som är något av det tråkigaste i spelväg på flera år kombinerat med mellansegment av ett mer än uselt stridssystem.
Jag verkligen längtar till att få spela det nu...