Dubbel XP-helg i Battlefield 3*
Från nio imorse till nio på måndagsmorgonen. Panga på för att låsa upp alla prylar du någonsin drömt om.
Varför just denna helg. De kunde ju ha väntat tills nästa.
Aja, man får väl statspaddla nästa gång man känner för att spela. Var länge sen nu.
Funkar inte för mig :/
Spelar knappt längre, känns som Battlelog har blivit en spökstad när man ska leta upp en bra server :/
De framstår bara så desperata när de ska behöva locka fram mer spelande genom att skruva upp just det som gjort att folk tröttnat på spelet. Aja...
Ska se till att låsa upp Javelin & börja spela Conquest igen, var aldrig sugen på att nöta de tråkiga vapnen i klassen & nu slipper jag i alla fall betala
Unlocks måste vara det tråkigaste som någon någonsin har kommit på till FPS-spel...
Om man skulle ha allt från början. Och inget att sträva efter så tror jag att man skulle tröttna på spelet fortare.
Klan-lir. Helt annan sak.
Men public känner iaf jag att det bidrar till att det blir lite roligare.
Unlocks måste vara det tråkigaste som någon någonsin har kommit på till FPS-spel...
Ja verkligen. Att ha tillgång till allting ifrån start gör det möjligt att ohindrat testa sig fram tills man hittar något som passar till alla olika spellägen & direkt börja träna på de spelstilar man egentligen vill köra med. Enligt mig blir Battlefield som roligast när man har koll & fokus på det man gör.
Det är ju det mångsidiga samspelet som Battlefield ska handla om, lås på utrustningen tar bort den delade utforskarglädjen.
Vapenupplåsningar i FPS är verkligen trist. Det var kul när de började med det. Numera har man låst upp så många vapen i olika spel att det bara känns tråkigt.
Gameplay är det som skall vara den drivande kraften i ett FPS.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Vapenupplåsningar i FPS är verkligen trist. Det var kul när de började med det. Numera har man låst upp så många vapen i olika spel att det bara känns tråkigt.
Gameplay är det som skall vara den drivande kraften i ett FPS.
Ja unlocks var väll kul som det var i början.
nu inte i BF3 kanske med BF2 tyckte jag endå var lagom.
Nu är det överdrivet, det är så mycket unlocks osv man vet inte ens vilken kombination som är bäst, jag orkar knappt prova en massa nya vapen osv man låser upp mm.
Nej gör man bra spel så behöver man inte 100 unlocks, det räcker med en stadig vapenarsenal, se på BF1942 där var det samma vapen sen gjorde man i senare patchar lite nyare vapen till olika fraktioner.
Jag tycker iaf unlocks är skitkul. Jag har en egen tävling med mig själv nu där jag ska låsa upp alla sikten i spelet, dvs 300-350 kills med varje vapen. Allt man "måste" ha i spelet kommer hyfsat snabbt av sig självt, bara att spela som man vill sen.
Vad gäller dubbel XP så har jag inte märkt något idag. Iofs inget jag behöver heller.