Blizzard diskuterar Diablo III:s Inferno-svårighetsgrad
Tycker dom vart lite lata och gjort det lätt för sig om dom
bara ökat skadan och hp'n på bossarna när svårighetsgraden åkt upp.
Det stämmer inte. Ju högre svårighetsgrad de har, desto fler abilitys.
Gäller detta alla? Skeletonking har samma skills i alla svårhetsgrader. Kanske endast gäller ACT bossarna. Här ser du SKing
Sen ja det blir lite knepigt om det scalar efter gear. Men jag har läst något att det scalar efter det.
Kanske bara var några som myta på D3's forum. Eller så ha de en väldigt "Weak" scale efter gearet men det låter knepigt faktiskt inte tänkt det där igenom trots att det är en ganska Straight forward thought men aja. Ligger helt klart något i det ni säger.
Tycker dom vart lite lata och gjort det lätt för sig om dom
bara ökat skadan och hp'n på bossarna när svårighetsgraden åkt upp.
Det stämmer inte. Ju högre svårighetsgrad de har, desto fler abilitys.
Gäller detta alla? Skeletonking har samma skills i alla svårhetsgrader. Kanske endast gäller ACT bossarna. Här ser du SKing
Sen ja det blir lite knepigt om det scalar efter gear. Men jag har läst något att det scalar efter det.
Kanske bara var några som myta på D3's forum. Eller så ha de en väldigt "Weak" scale efter gearet men det låter knepigt faktiskt inte tänkt det där igenom trots att det är en ganska Straight forward thought men aja. Ligger helt klart något i det ni säger.
Om det är scale efter gear, vad är då bättre gear bra för?;)