Blizzard diskuterar Diablo III:s Inferno-svårighetsgrad

Medlem
Skrivet av klarahall:
Skrivet av s3ng:

Tycker dom vart lite lata och gjort det lätt för sig om dom
bara ökat skadan och hp'n på bossarna när svårighetsgraden åkt upp.

Det stämmer inte. Ju högre svårighetsgrad de har, desto fler abilitys.

Gäller detta alla? Skeletonking har samma skills i alla svårhetsgrader. Kanske endast gäller ACT bossarna. Här ser du SKing

Sen ja det blir lite knepigt om det scalar efter gear. Men jag har läst något att det scalar efter det.
Kanske bara var några som myta på D3's forum. Eller så ha de en väldigt "Weak" scale efter gearet men det låter knepigt faktiskt inte tänkt det där igenom trots att det är en ganska Straight forward thought men aja. Ligger helt klart något i det ni säger.

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av klarahall:
Skrivet av s3ng:

Tycker dom vart lite lata och gjort det lätt för sig om dom
bara ökat skadan och hp'n på bossarna när svårighetsgraden åkt upp.

Det stämmer inte. Ju högre svårighetsgrad de har, desto fler abilitys.

Gäller detta alla? Skeletonking har samma skills i alla svårhetsgrader. Kanske endast gäller ACT bossarna. Här ser du SKing

Sen ja det blir lite knepigt om det scalar efter gear. Men jag har läst något att det scalar efter det.
Kanske bara var några som myta på D3's forum. Eller så ha de en väldigt "Weak" scale efter gearet men det låter knepigt faktiskt inte tänkt det där igenom trots att det är en ganska Straight forward thought men aja. Ligger helt klart något i det ni säger.

Om det är scale efter gear, vad är då bättre gear bra för?;)

123
Skriv svar