De arga rymdfåglarna har laddats ner 50 miljoner gånger

Robot

"Hela Rovio-teamet är glada över spelets fantastiska mottagande", säger utvecklarna.

#rovio, #angry-birds-space

Medlem

Jag förstår inte, är detta spelet kul på något sätt? :S

Medlem

sooooo much fuck is givvvvveeeeeeeeen AAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

Medlem

Grattis till dom - spelet är smått underhållande....men det är enbart något man skulle sitta och spela på en mobil enhet typ på bussen eller så (såg att det finns till pc också...för 99:- pix haha)

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det var samma skit som gamla angry birds och det tröttnade jag på rätt fort. Så jag tycker inte angry birds space är värt pengarna. Tycker det är löjligt att det blivit så stort, har ju angry birds prylar i varenda affär känns det som!

Medlem

Sebastian, det heter inte "rymden" det heter "jymden".

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Ish
Medlem
Skrivet av Tobblish:

sooooo much fuck is givvvvveeeeeeeeen AAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

Haha +1, jag vet inte ens vad det går ut på xD

signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Okej Tybalt, får lägga det på minnet.

Det var kul den första halvtimmen på HTC Desire HD, sedan ville jag ut och döda fåglar. "Angry Birds" made me do it.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fattar inte vad folk ser i mobilspel egentligen.. Just Angry Birds fattar jag inte hur det har lyckats sälja så många ex.. Det är ju fan inte roligt!!!

Skrivet av Sebtrex:

Fattar inte vad folk ser i mobilspel egentligen.. Just Angry Birds fattar jag inte hur det har lyckats sälja så många ex.. Det är ju fan inte roligt!!!

Klart att folk tycker det är roligt, annars hade inte folk laddat ned det.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar