Company of Heroes 2 på gång?
Rykten gör gällande att Relic har mer än Dawn of War III på gång.
#company-of-heroes, #pc-gamer, #relic-entertainment, #company-of-heroes-2, #company-of-heroes-opposing-fronts, #company-of-heroes-tales-of-valor, #company-of-heroes-online
Coh 1 tillsammans med World in Conflict är mina 2 mest spelade strategispel, så det här en en ritktigt härlig nyhet om det stämmer. Nu saknas det bara en nyhet om att WIC 2 är på gång
Du, det hade verkligen varit en fet julklapp!
:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::
Ett CoH i modern stil vore hur grymt som helst! Nu ser säkert många mig som hädare eller nåt.. CoH var skitkul och hade grym atmosfär (köpte alla tre på Steam, men kom nog inte ens igenom första), men kunde inte riktigt sluta att få tankar på hur grymt det hade varit med moderna arméer..
JA! Ser fram emot ett nyputsat CoH
Frostbite engine också, plx!
Om dem uppgraderade deras egna motor så tror jag att den passar bättre än Frostbite. Att modifiera landskapet i spelet var/är fantastiskt kul!
Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX
Ett CoH i modern stil vore hur grymt som helst! Nu ser säkert många mig som hädare eller nåt.. CoH var skitkul och hade grym atmosfär (köpte alla tre på Steam, men kom nog inte ens igenom första), men kunde inte riktigt sluta att få tankar på hur grymt det hade varit med moderna arméer..
http://www.moddb.com/mods/company-of-heroes-modern-combat
Ungefär sådär hade det varit.
Du har ju World in Conflict, tycker det är ganska likt CoH fast modern tid.
Coh 1 tillsammans med World in Conflict är mina 2 mest spelade strategispel, så det här en en ritktigt härlig nyhet om det stämmer. Nu saknas det bara en nyhet om att WIC 2 är på gång
Hade samma tanke när jag spelade det spelet förr :P, det vore extremt grymt tycker jag, kanske jobbar dom på det :).