Skyrim i Dungeons & Dragons-seriestuk
Minns du den Dungeons & Dragons-serien från 80-talet? Spana in när fans gör om introt med The Elder Scrolls och Skyrim som bas.
Jag är så glad att jag växte upp i en tid innan sånt här gick på tv.
tror väl ifs att den här serien aldrig visades i sverige så vi slapp den nog allihopa, dock så är det ju bättre än idag när dom dubbar vart enda program som visas i svensk tv
always use the nubs for cover
tror väl ifs att den här serien aldrig visades i sverige så vi slapp den nog allihopa, dock så är det ju bättre än idag när dom dubbar vart enda program som visas i svensk tv
Jag sa inget om svensk tv.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
JAg följde serien här i sverige när jag var yngre. Kan ha varit när kabel TV började byggas ut.
Ja... det fanns en tid när vi inte hade kabel-TV.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Lite OT men när vi ändå är inne på gamla serier, kommer någon ihåg en serie om en "indian cowboy i framtiden" serie? jag har för mig att han åkte runt på en nån svävande "helikopterplatta" typ..och så fick man alltid visdomsord på slutet..
Den har fastnat i minnet och i hjärtat men jag minns inte vad den hete.
“Too weird to live, too rare to die”
Lite OT men när vi ändå är inne på gamla serier, kommer någon ihåg en serie om en "indian cowboy i framtiden" serie? jag har för mig att han åkte runt på en nån svävande "helikopterplatta" typ..och så fick man alltid visdomsord på slutet..
cowboy bepop eller något liknande ?
cowboy bepop eller något liknande ?
nvm kom på att den inte e så gammal
Aha, du menar den otroligt härliga Bravestar från slutet av 80-talet. Sicken kvalitativ serie.. diggade verkligen den när man växte upp...
http://en.wikipedia.org/wiki/Bravestar
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..
[http://en.wikipedia.org/wiki/Bravestarr]
Kan vara Bravestarr du tänker på.
[http://en.wikipedia.org/wiki/Space_Western#Television]
Fanns en hel del listat på wiki
OT: Allt från Skyrim får tummen upp av mig.
Edit: Oops, Dred hann före mig.
Det var riktigt snyggt gjort!
Jag tittade också på D&D-serien på 80-talet, den gick på Sky Channel eller Super Channel som vi hade på kabeltv. I DJ Cat show eller Fun Factory antagligen... tillsammans med Transformers, He-man, Bravestarr, Mask och alla andra underbara serier som gick då!
Nu är det mest skit som kidsen tittar på.
Shit vad snopen jag skulle vara, den ena killen får en pilbåge, den andra en sköld och så får man en träklubba.
Då har du inte sett battle royale antar jag. Kolla själv så får du se skillnaden mellan nitlott och vinst.
"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886