Rykte: GTA V-staden baseras på Los Angeles
Kan få vara la men det ska inte vara samma stad som san andreas. Vill ha en helt ny.
Hmm...
Hoppas PC-versionen blir spelbar denna gång.
äh, gta iv funkar fint på pc också. det var ju innan första patchen som det var kass. sen löstes ju problemen
Mjo. Jag har inte alls upplevt det alla pratar om, men jag skaffade ju PC versionen ett ganska bra tag efter att det kommit ut, så problemen hade väl patchats.
Hoppas PC-versionen blir spelbar denna gång.
äh, gta iv funkar fint på pc också. det var ju innan första patchen som det var kass. sen löstes ju problemen
Mjo. Jag har inte alls upplevt det alla pratar om, men jag skaffade ju PC versionen ett ganska bra tag efter att det kommit ut, så problemen hade väl patchats.
deras minimum requirements stämde iaf inte, man var tvungen att ha bra mycket bättre pc än så för att få det spelbart, det gjorde nog många upprörda x)
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz
Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900
Memory: 1.5GB
Om man nu ska utgå från förra nyheten där "nummer fem"-logotypen anspelar på en dollarsedel som användes under 60 och 70-talet och att det är satt i Los Angeles-miljö så kan jag tänka mig att det blir ett ganster-spel med en miljö baserat på filmer såsom Colors och Blood in, Blood out. Det är inte fy skam, faktiskt.
Bara jag som vill ha ett nytt Vice City? :>
Gillade mest atmosfären i det, visst var storleken på världen i San Andreas grym och det gör sig ju bra i alla spel!
För att summera det hela så tycker jag nog att alla spel hade sina höjdpunkter. Skulle man kombinera alla dessa så... mums!