Försök att stjäla Steam-konton
I samband med Sony-krisen skickades ett stort nätfiskeutskick ut med mål att stjäla ditt Steam-konto.
Jag fick ett sådant mail igår, kasserade det direkt. Var uppmärksamma där ute!
Det märkliga är att det tagit sig förbi skräppostfiltret på Gmail, där brukar de annars hamna direkt.
Haha, mitt första tipstack. Ovant.
Din e-penis växte precis med 1 millimeter!
Haha, mitt första tipstack. Ovant.
Din e-penis växte precis med 1 millimeter!
Haha, det ska jag skriva ett blogginlägg om
Fick ett jag också, till vår filmbloggs emailadress av alla adresser.
Fick ett. Skrattade när jag såg URL:et till aktiveringslänken, www.valdulakesbarandgrill.com haha
lootskin@hotmail.com
Har aldrig svarat på fishing via mail men genom chat på den tiden jag spelade wow. Minns en gång då jag stod och fiskade och hade tråkigt och då kunde jag ju iaf fördriva tiden med att driva med en sådan här bluffmakare och slösa deras tid. Till slut fick han lösenordet g3t_4_r34l_j08_l053r. De blir så arga :3
Någon borde låta en spamrobot generera svarsmejl med rappakalja-uppgifter så att de som råkat bli lurade på riktigt får sina svarsmejl skyddade genom att mängden brev blir alldeles för stort för att gå igenom.
Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.
Scammer anfaller Glusch med Fejkadress, Glusch undviker dock anfallet.
Scammer träffar Gluschs med ett väl formulerat brev, Glusch försöker undvika attacken men misslyckas men med Blockera lyckas Glusch parera attacken.
hoppas någon här spelar Arenan, annars kommer jag känna mig som en jubelidiot...
Du fick mig att dra på smilbanden i alla fall
Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.
Man har ju fått medelanden blizzard ett i snart ett år nu, jag försöker tydligen sälja mitt wow konto, har också använt fusk på det, lite konstigt att jag måste verifiera att jag äger kontot genom att skriva i mitt lösenord
Men det skumma är att jag inte äger ett WoW konto
eller hur samma här
"Frihet är det enda du inte kan äga om du inte är villig att ge det till alla runt dig!"