Tokbra trailer från Dead Island
Det är omöjligt att inte bli sugen på Call of Juarez-skaparnas zombielir efter denna film.
#nyhetstips, #dead-island, #heavy-rain, #call-of-juarez
ohh trodde detta var dött.
Levande dött?
Ni länkade ju fel trailer.
Här är den korrekta:
http://www.youtube.com/watch?v=FQBJZhK5rp8
Trailern fick mig att bli intresserad. Men att döma av bilderna som finns här på sidan verkar det ju bara bli ett mediokert fps där man skjuter zombies istället för annat skit som står i skottlinjen.
Jag vill ha ett öppet zombie survival spel som går ut på att överleva. Inte ta sig från punkt a till b utan någon som helst betydelse. Nåt i stil med serien The Walking Dead. Svårt och oförlåtande gameplay gärna.
Trailern fick mig att bli intresserad. Men att döma av bilderna som finns här på sidan verkar det ju bara bli ett mediokert fps där man skjuter zombies istället för annat skit som står i skottlinjen.
Jag vill ha ett öppet zombie survival spel som går ut på att överleva. Inte ta sig från punkt a till b utan någon som helst betydelse. Nåt i stil med serien The Walking Dead. Svårt och oförlåtande gameplay gärna.
Bilderna är som sagt från 2007, förhoppningsvis är det uppshejpat! Nyheten innehåller mer information nu, bland annat lovas 4-player coop och en öppen spelvärld.
Ni länkade ju fel trailer.
Här är den korrekta:
http://www.youtube.com/watch?v=FQBJZhK5rp8
vaddå linkade fel trailer? den du länkar är ju samma trailer fast med en påklistrad gammal skitlåt som inte har med spelet att göra alls
spriten räddade mig från sporten
Nu sitter man ju nästan och lipar ju... Nästan.
Addera lite pappablödighet och tåren ligger och väger på ögonlockskanten. Faktum är att jag hade en mardröm om zombies för inte så länge sedan, där jag behövde skydda min familj. Riktigt, riktigt obehagligt.
För några år sen när dom började släppa lite information om spelet så sa dom att skjutvapen skulle det finnas ont om, du får ta sånt du hittar. Och med tanke på att du är på en semesterort så lär det bli köksknivar och parasoll
Sen har dom även sagt att det ska vara öppen värld
Game long and prosper
För några år sen när dom började släppa lite information om spelet så sa dom att skjutvapen skulle det finnas ont om, du får ta sånt du hittar. Och med tanke på att du är på en semesterort så lär det bli köksknivar och parasoll
Sen har dom även sagt att det ska vara öppen värld
Öppen värld är bekräftat, likaså 4-spelarscoop!
Tycker inte om bilden
Bilden?
Under mina 26 år har jag aldrig sett en bättre speltrailer än den här. Man blandar kaos och stillhet på ett fantastiskt sätt, vilket förstärks av musiken och de insprängda actionscenerna. Och de första bilderna med flickan och mannen som brinner i bakgrunden är fantastiska, vilket även den röda tråden som löper genom hela filmen, om än i omvänd kronologisk ordning, är. Fantastiskt och verkligen värd sin nyhet!