Se NFS: Undercover i aktion
inget imot om det blir samma känsla som Most Wanted, på senare tid enda spelet som lyckats.
tyvärr kan man inte se det på en film.
Det verkar inte ha hänt mycket sedan MW, men det gör mig inte så mycket. MW är helt klart det bästa NFS-spelet sedan HP2.
Skulle precis skriva samma, 1100% rätt
MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit
Pff inte ett bra spel sen hot pursuit? Underground 2 är iaf enligt mej det bästa de någonsin gjort, Pro street var rätt kul med variationen av bilar och alla olika sätta att tuna bilen.
Most wanted var ju inte ett dugg bra!
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Oj, det var inte särskillt snyggt iaf. Lika tom och tråkig stad som vanligt dessutom. Usch. Antagligen samma uppdrag som vanligt också, "ta dig till den platsen under denna tiden, före dessa bilar, och undvik att åka fast av polisen". Det va typ anledningen till att jag inte orkade spela Most Wanted längre än en timme. Helt otroligt jävla enformigt.
Det är så mycket reklam på sidan att filmen hackar, det är OK hemma på min kraftfullare burk men denna jobb dator tokdör.
Testa att se den på nedladnings länken (Man trycker på video filen så tar den dig ditt, sen scrollar man bara ner lite så kan man se den om den finns i fil arkivet.)
Need for Speed Most Wanted 2
tycker inte det var så mycket "in one piece" där inte... förutom totalsaknar av skademodell, mycket tråkigt
Exakt va ja tänkte oxo.
Verkar ju bli rätt skoj ändå. Får väl skaffa sig en g25 ratt tills detta kommer
ELler ännu bättre en 911 ratt.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
kom med nått nytt någongång.....jävla skräp serie.
Tänkte precis; "..dags att kasta den gamla nfsu motorn och börja från scratch". Inget fel med arkad men när det är typ 7'e spelet på raken börjar det bli ointressant.
Många gillade porsche pga. någon form av sim-känsla. Få tillbaka riktig fysik och applicera övriga arkadelement på det Börja som sagt från scratch!