Vann du i Dead Space-tävlingen?
Vet inte om jag är en dålig förlorare men tror inte att någon skulle skicka ut någon av dom där i rymden med kanske undantag för Jason Statham.
Kanske ska säga till innan ni har teman på era svar så man inte typ svarar nåt superseriöst när ni sitter och skrattar åt någon som skickat in Chuck Norris eller Steven Seagal som svar
Men som sagt jag kanske bara är sur för att jag inte vann....
Vet inte om jag är en dålig förlorare men tror inte att någon skulle skicka ut någon av dom där i rymden med kanske undantag för Jason Statham.
Kanske ska säga till innan ni har teman på era svar så man inte typ svarar nåt superseriöst när ni sitter och skrattar åt någon som skickat in Chuck Norris eller Steven Seagal som svar
Men som sagt jag kanske bara är sur för att jag inte vann....
Tror du är lite dålig förlorare som sagt. Oftast är det humoristiska svar som vinner, vilket jag tycker är grymt bra. Alltid kul att läsa medlemmarnas motiveringar.
Lite tråkigt för dom som suttit i timmar med långa motiveringar och tänkt ut hela manus, men dom borde ha lärt sig att fz ofta tar humoristiska svar:)
Ett bra svar är ett bra svar även om det är humoristiskt eller seriöst
Den här gången tycker jag faktiskt att svaren var bra, måhända att kanske Jack Black skulle kännas lite malplacerad (han är ju komiker liksom ) menmen, det är inte upp till mig att bestämma vem som vinner och vem som inte gör det.
Grattis till er som får spelet, det här verkar vara ett riktigt bra och läskigt spel då man inte verkar ha tillräckligt med ammunition nästan hela tiden, speciellt då det inte är konventionella vapen heller.
Den här gången tyckte jag faktiskt att jag förtjänade att vinna. Min Carola-motivering var inte alltför pjåkig.
Nåväl... jag har väl förbrukat all min tur i livet p.g.a vinster från PC Gamer. ;P
Grattis alla vinnare.
håller med. jag hade tagit Iceman
Nostalgia is a hell of a drug Benny.
Damn :'(
ajaa Grz till er som fick
"Om Dead Space sticker till Hollywood vill jag ha FZ:s Sarge i huvudrollen, finns ju ingen annan som får självaste Chuck Norris att framstå som en liten tjock Hobbit."
lol.
Grattis iaf!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/