Hur man dödar bin, redneck style
"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."
Jag har sett den här på flera forum nu. Storsucce?
D A, var hittade du den?
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Jag har sett den här på flera forum nu. Storsucce?
D A, var hittade du den?
Hittade länken på ett Motorsportsforum, http://tbk.fameflame.dk (grymt bra forum för motorsportsintresserade).
"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."
mjo ganska välspridd
att inte förstå ironin i det han skrev.. hm.. ^^
Å andra sidan verkar internet vara nedlusat av folk som vägrar förstå ironi...
Sedan, kom jag att tänka på, har de inte haft riktiga problem med bin i USA? Ni vet dessa, "killerbees", man hör om lite då och då, en muterad art vars enda uppgift i livet är att bråka... De ser kanske bin mer som ett skadedjur där än vad vi gör? Jag tycker inte det är rätt att elda upp dem ändå.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
mjo ganska välspridd
att inte förstå ironin i det han skrev.. hm.. ^^
Å andra sidan verkar internet vara nedlusat av folk som vägrar förstå ironi...
Sedan, kom jag att tänka på, har de inte haft riktiga problem med bin i USA? Ni vet dessa, "killerbees", man hör om lite då och då, en muterad art vars enda uppgift i livet är att bråka... De ser kanske bin mer som ett skadedjur där än vad vi gör? Jag tycker inte det är rätt att elda upp dem ändå.
håller med om att det är elakt att elda upp dem, speciellt som det verkar ha varit ett "söndagsnöje" snarare än en nödvändighet.
vad gäller mördarbina är det ett illasinnat rykte som spridits av cnn, fox och andra amerikanska medier. man förutspådde att dessa vildsinta bin skulle erövra hela nordamerika på några månader, detta hände inte och de bin det var fråga om är inte mer vildsinta än andra bin. som med de flesta andra flygfän låter de bli oss om vi låter bli dem. länge leve den amerikanska rädslan!
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
knappast darwin award, han lyckades ju med det han försökte göra
seriöst, det är "ganska" hycklande att snacka om detta som värsta hemska amerikanska grejen å blablabla
bin har nog rätt så samma statusnivå i sverige.. detta hade lätt kunnat vara här.
Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.
Att kasta en behållare med brandfarliga ämnen på en brasa är en olycka som väntar på att hända, inte särskilt smart. Därför jag skrev att Darwin award väntar runt hörnet.
Finns enklare, smartare och riskfriare sätt att ta hand om bin på.
I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.
knappast darwin award, han lyckades ju med det han försökte göra
seriöst, det är "ganska" hycklande att snacka om detta som värsta hemska amerikanska grejen å blablabla
bin har nog rätt så samma statusnivå i sverige.. detta hade lätt kunnat vara här.
Håller med. Vem vill ha en biboll på ens bakgård där småbarn leker?? Kanske var en lite väl extrem metod att ta bort bina dock, men som sagt han lyckades.
What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh
herregud, eftersom de ändå offrade gungan kunde de ju lika gärna låtit bina vara kvar...
Han brände bara upp 1 av 4 gungor...
Brinn bijävlar, brinn!
Ingen fara på den gungan...den var ju ändå ganska sliten så mer skada på den kanske inte märks allt för mycket
When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.