Dracula: Origin
Ett gotiskt äventyrsspel med vampyrtema, kan det vara något? Ja, gillar du pussel framför en engagerande story och står ut med en del skavanker kanske Dracula: Origin vara din kopp te.
#frogwares-game-development-studio, #sierra-entertainment, #kings-quest, #lucasarts, #dracula-origin
Det jag menar är att det i princip bara är små entusiastföretag om gör spel i genren. Missförstå mig inte, jag älskar den här typen av spel, men de ligger knappast i framkant vare sig kommersiellt eller utvecklingsmässigt.
Verkligen synd att det inte utvecklas fler spel av den här typen än vad det gör...
Älskar spel där man för en gångs skull verkligen får använda hjärnan och lösa problem.
Men inget slår ju Lucas Arts klassiker med den underbara humorn.
Det jag menar är att det i princip bara är små entusiastföretag om gör spel i genren. Missförstå mig inte, jag älskar den här typen av spel, men de ligger knappast i framkant vare sig kommersiellt eller utvecklingsmässigt.
Verkligen synd att det inte utvecklas fler spel av den här typen än vad det gör...
Älskar spel där man för en gångs skull verkligen får använda hjärnan och lösa problem.
Håller med The dig och Fullthrottle är mina personliga favvosar.:up:
Ni som saknar gamla LucasArts-spelen, håll utkik efter A Vampyre Story.
Håller med The dig och Fullthrottle är mina personliga favvosar.:up:
dott