Spana in Vin Diesel i Wheelman, ny trailer hos FZ
Hoppas de kan göra något som alla andra glömmer - Fixa en bra framerate, jag skiter fullkomligt i om spelet är snyggt om det är dålig framrate. Jag vill ha flyt i spelet. Man såg inte ett enda klipp där man kunde se något sådant. Så får väl se när det kommer riktig gameplay..
Sen tror ja Vin Diesel borde öva på sin enformiga röst.
Han håller samma ton hela tiden, ingen inlevelse.
När jag spelade Riddick så var dialogerna så osammanhängande så det var sorgligt. dock ett grymt spel. Men jag vill Se Vin Diesel som han är i filmer, då han har lite inlevelse och flåsar lite. Inte står som en staty som pratar spänt hela tiden i samma ton.
När jag spelade Riddick så var dialogerna så osammanhängande så det var sorgligt. dock ett grymt spel. Men jag vill Se Vin Diesel som han är i filmer, då han har lite inlevelse och flåsar lite. Inte står som en staty som pratar spänt hela tiden i samma ton.
kom igen det var ingame bilder på Xbox, men visst du har väl lite rätt. Dock grymt spel var det :).
Men ang. detta så är jag mer intresserad av själva miljöerna än spelet. jag hoppas det är en kopia av Barcelona, då jag har bott där i 6 månader o man känner igen sig på gatorna som man går på.
det här spelet kändes väldigt löjligt. tråkigt att det inte blir fler såna här spel som faktiskt är bra! genren är ju något jag älskar iaf
Det sade dom om GTA 4 också men se hur bra det blev där.