Super PLAY läggs ned
Trist. Har alltid vart SuperPLAY jag har vänt mig till när jag velat ha en spel-tidning att bläddra i men det var kanske väntat ändå med tanke på hur världen ser ut idag.
Tack för en herrans massa år tillsammans SuperPLAY.
utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)
Tråkigt när sånt händer men nu kan vi hoppas på att det satsas ytterligare lite på Pcgamer och FZ
Tycker Super PLAY känns väldigt 90tal. Kan vara pga att brorsan eller något köpt dom då.
Sen som någon skrev, på internet hittar man ju dom senaste nyheterna direkt, förutom i dom fallen då tidningarna fått rätten att rapportera först om spelen. Kan tänka mig att det är oerhört svårt att sälja tidningar som kommer med 1månad gamla nyheter. Så det är nog vist att fortsätta köra på FZ och PCGamer, dock så är det väl lite samma sak med PCGamer, å andra sidan är det väl en rätt stor tidning i hela världen.
Skönt!
Totalt onödig kommentar, även om man inte tycker om tidningen finns det ingen som helst anledning till sådana innehållslösa och tillsynes korkade kommentarer.
ja precis okej då jag gillade inte SUPERPLAY
men folk förlorar sina jobb här
Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT
Trist så klart även om jag inte läser tidingen.
Rent allmänt kan det faktiskt vara riktigt skönt att ha en tidning o läsa ex i sängen eller buss,flyg etc
har provat sitta o läsa på en bärbar på typ flyg o buss men tycker det bara är obekvämt .
quod similis saporem blandeque coruscant
Men va tråkigt, nu finns det ingen tidning för spel kvar att läsa.
PC gamer täcker ju bara PC-delen, och dom sitter mest och gnäller över alla spel som inte kommer till PC.
I den senaste tidningen hade dom artikeln "152 anledningar att älska spel". Det säger väl allt.
Alltid skönt att ha en tidning när man sitter på dass
Bytte från PCG till SP för något år sedan och kan nu inte tänka mig att gå tillbaka till PCG. Recensioner, artiklar och intervjuer är i en helt annan klass i SP.
Har dessutom inte kunnat hitta något på nätet av samma klass heller. Tycker att det var väl värt prenumerationspengen.
Riktigt synd