Left 4 Dead 2 - rena nöjesfältet
Fan jag är ju skit lång, dags att dö.
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
Fan vad kul att vara före! http://www.pcgamer.se/bloggar/onlinegamer/p=19087
När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!
This is gonna be good.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Hahaha, "You must be this tall... TO DIE!" Klockrent! Passar perfekt in med de gamla slogansen
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Jag tycker 2:an kommer allt för snabbt. 1:an har ju knappt förlorat oskulden. 2:an verkar dessutom bjuda på alldeles för lite nytt och unikt för att kalla sig en uppföljare. Det verkar snarare som en expansion till priset för ett helt spel...
Inte har de behövt lägga ner mycket möda på spelet heller! 75% av spelet är ju redan klart från 1:an. Valve var mer reko när de var ett mindre företag. Men de gör ju som de vill. Går folk på det, har de ju vunnit...
GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
Känner inte ett dugg för att lägga ut massa pengar på ett spel som kan klassas som "extra material" Tror inte det är mycket i det här som inte finns i L4D, men får väl se..
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
L4D saknade känsla. Det gör förmodligen denna också. FLOPP
Va bittra ni bojkottare är, skippa några pizzor så är ni uppe i kostnaden för spelet. Lyssna istället på de massa intervjuer som finns med Lombardi om varför de tog steget att göra en tvåa istället för DLC, det handlar bla om balansen mellan de olika SI osv....så trött på bitterhet!
Men kanske skönt att man slipper ha er på samma lag iofs, ni skulle väl ragequitta så fort laget börjar förlora eller när ni dött 1 gång som boomer....
L4D saknade känsla. Det gör förmodligen denna också. FLOPP
Smaksak.
Bojkotta detta spel. Så jävla tråkigt av Valve att göra en tvåa för fullpris osvosvosvosv , (ni har hört det förr).
Du har rätt i vad du säger inom parantes...så tyst på dig.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>