Utvecklarsnack från Assassin's Creed 2
Very sneaky att ha en "gömd" pistol... eller så inte då den låter som en kanon. Varför inte en liten handarmborst? Hade varit långt mycket mer troligt och framför allt effektivt
Spelet ser dock riktigt kul ut, ettan var läckert men hade flera designmissar som drog ner upplevelsen.
Gaming since 1986 and still going strong!
Very sneaky att ha en "gömd" pistol... eller så inte då den låter som en kanon. Varför inte en liten handarmborst? Hade varit långt mycket mer troligt och framför allt effektivt
En handarmborst "inte armborst" skulle inte vara effektiv nog att penetrera utrustningar under den här tidseran, en pistol dock skulle göra jobbet. Ser fram i mot om man skulle kunna välja bland dom eller båda.
The definition of insanity?
Kommer köpa, men synd att AI:n är totalt hjärndöd och att pistolen låter som en luftvärnskanon. Men får hoppas att spelet i det stora hela är roligare, ser så ut i alla fall. Trots sina logiska brister.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Ser riktigt bra ut MEN.... Varför skulle man börja vifta med sin halbard och hugga ner folk "bara" för att man blir förgiftad???
nervgift kanske jag skulle tro att det påverkar hjärnan på nåt sätt det finns ju massa olika gifter som gör massa olika saker
Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT