Stalker: Call of Pripyat klart?
Är man tvungen att ha ettan för att kunna spela detta?
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Knappast så långt kvar till den europeiska versionen. Clear Sky släpptes typ 22-23 augusti i ryssland och 15 september i EU om jag inte minns helt fel.
Låter trevligt att det är på gång.
Men jag såg på distrubutören i EU att man ändrat från oktober 2009 till första kvartalet 2010. Kolla här:
http://www.bit-composer.com/www_en/game.aspx?gameid=f4aadcf4-...
Är det så så är det ju inte alls kul.
Vidare så har det inte presenterats någon Collectors Ed. Det vill man ju ha (mest för att jag har de andra i Collectors Ed)
//toxaris
//Daniel Persson
Man kommer väl svära åt alla buggar i det här spelet med. GSC är lika dålig på att skriva kod som JoWood.
Var glad ATT de skriver den iaf, annars skulle dessa spel ej finnas.
Man kommer väl svära åt alla buggar i det här spelet med. GSC är lika dålig på att skriva kod som JoWood.
Äsch, det har alltid varit mer än spelbart för mig. Efter en patch eller två är det inga problem, och när mod-scenen har tagit tag i spelet så blir det helt underbart. Ironiskt nog så är det dom här spelen som verkligen är värda pengarna i slutändan, med tanke på vad dom tillslut blir och hur många gånger man kan ta sig igenom spelen med fräscha upplevelser.
Stalker-serien är helt jävla underbar!
Du behöver inte spela det om du nu tycker att det är så fullt av buggar. Stalker serien må ha lite fler buggar än andra spel men det kan man leva med. När allt annat är så jäkla bra.
Och som nämnt ovan så hjälper communityn till att göra spelet ännu bättre. Oblivion Lost till SoC är fantastiskt.
//toxaris
//Daniel Persson
Äsch, det har alltid varit mer än spelbart för mig. Efter en patch eller två är det inga problem, och när mod-scenen har tagit tag i spelet så blir det helt underbart. Ironiskt nog så är det dom här spelen som verkligen är värda pengarna i slutändan, med tanke på vad dom tillslut blir och hur många gånger man kan ta sig igenom spelen med fräscha upplevelser.
Stalker-serien är helt jävla underbar!
Det där var fanimej det finaste jag hört sen jag konfirmerades. Håller helt med dig! Har inte stött på några gamebreaking buggar i spelen och så roligt jag haft med stalker-serien har jag inte haft med något annat FPS. Tror jag spelat igenom ettan en 5-6 ggr med olika mods och utan mods