Crysis 2 utspelar sig i New York
Grymt! lr, ja inte för att de utspelar sej i New York, känns tjatigt när i stort sett alla spel utspelar sej i USA - typ.
Tänkte samma sak.
Det är kul att variera miljön och stadsmiljön är en kul miljö att härja i, men amerikanska städer i allmänhet, och NY i synnerhet, börjar bli uttjatat.
Konsolportning = fiasko. Välkommen till den moderna PC-spelsmarknaden.
Tvärtom.
Det bevisar ju bara att konsoll nissarna nöjer sig med vad skit som hälst Jag menar, hur kul var Crysis på en 10 skala... -11 typ! Kan ju hoppas på en bättre uppföljare!
Ja jag vet att jag är bäst!
Konsolportning = fiasko. Välkommen till den moderna PC-spelsmarknaden.
Tvärtom.
Det bevisar ju bara att konsoll nissarna nöjer sig med vad skit som hälst Jag menar, hur kul var Crysis på en 10 skala... -11 typ! Kan ju hoppas på en bättre uppföljare!
Tyckte crysis iaf var en 6:a i i rolighetsfaktor men visst det finns en del att göra och jag hoppas på en ännu bättre uppföljare
I NY? Hur har de tänkts sig storyn då? Var ju skapliga Cliffhangern i ettan.
Spelet behöver ju varken börja eller sluta i Ny.
Att banka utomjordiska kräk har Duke Nukem ensamrätt på! Eller borde ha
Har man förtidspensionerat sig som han har gjort så har man mist ensamrätten.
Eftersom Crysis 2 kommer även till konsolerna så misstänker jag starkt att det blir tidigare linjärt och mer hålla-i-handen-spel där man får massa hjälptips hela tiden så att man vet vad man ska göra. Förmodligen så går det inte att stänga av heller.
På plussidan så förväntar jag mig en motor som är lättare för datorer att hantera.
Crysis var så jävla tråkigt, har inga som helst förväntningar på 2:an. Floppvarning.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Nu kanske kidsen lär sig att Crysis inte var "det snyggaste spelet nånsin" utan "det sämst optimerade spelet nånsin". De kan knappast göra en tvåa som ser sämre ut än ettan men denna gång kommer det nästan garanterat att vara en konsollportning som kräver en tiondel av vad originalet gjorde.
Crysis var så jävla tråkigt, har inga som helst förväntningar på 2:an. Floppvarning.
Så jeffla kasst var inte Crysis. Det var ett okej spel som man kunde ha lite roligt med.
Crysis är mediokert, finns nog ingen utvecklare som skulle kunna göra ett sämre spel om man bortser från motorn möjligheter.
Ok blir snart dags att uppgradera datorn då, hoppas det finns andra fiender än aliens tyckte det var betydligt roligare att panga koreaner
Knappast någon som kommer behöva uppgradera sin dator, med tanke på att det utvecklas till konsol också.
Hej! jag är ny här.